Friday, July 26, 2013

26 iulie 1875

-sursa foto-
Ziua domnului Jung. Am petrecut-o, very unbecoming for a lady, fiind un pachet de nervi. In loc sa ma individuez, sa ohhhhm-ohhhhmmmm, sa iau lucrurile gratios, asa cum vin, am preferat sa plec din casa ca sa nu agresez verbal o anumita domnisoara de campeaza temporar la noi.

Umbra mare, domn'e. Am umblat prin soare, Golgota-like, punand-o la punct strict la mine in minte.

Asa ca n-am scris niciun articol in care sa povestesc ce mult bine mi-a facut sa-l descopar pe domnul Jung,  cum aveam de gand. L-am citit, in schimb, pe terasa rawdiei. Si, una-doua, in acest volum, notam pe margine cate ceva legat de gentiletea, eleganta si delicatetea observatiilor sale.

Eh, nu-i bai, mai am de trait niste zeci de ani, poate pana atunci mai integram, nor cu nor, umbra. Si mai reducem asteptarile. Mult.

De rasfoit.

2 comments:

Magarul de Aur said...

Mmmm... is it you two, maybe? ;) Si se poate spune ca e ziua cuiva daca e mort? Si mai ales de cand s-a apucat tata de gatit?

Dănu said...

Poate tatal dumitale. Desigur ca se poate spune. Luam in calcul si ne amuzam de perspectiva noastra ca doua batranele ordonate, inconjurate de pisici la fel de anale :P

Mai dormiti? Sau vara nu?