Saturday, June 8, 2013

Lucrurile mici

Stiu cu o siguranta destul de amara ca mie lucrurile mici imi stau in calea celor mari. Ma impiedica, cumva. Nu ma pot abtine sa nu le observ, ador, divinizez. Am darul lucrurilor mici. Inca nu stiu ce sa fac cu el ca sa mi-l fac profitabil si inafara placerii. Adica stiu. Curaj si incredere n-am.

Ieri:
  • mirosul de nag champa;
    -sursa foto-
  • tei prin ploaie;
  • bucuria care da pe-afara tinde sa se exprime in pasul strengarului, mai tii minte, de la orele de sport din clasele primare;
  • picaturi mari, aer de-o prospetime ca de mar de vara, strada pustie;
  • sorbetul de mango de la La Strada. Cea mai buna "inghetata" pe care am mancat-o in viata mea. Vai, doamne, imi place mango si nu stiam!
  • domnul Niculescu, care m-a invatat cand eram mica cum sa dau mana ca baietii, mi-a spus ieri o gluma (quite funny), am ras si mi-a multumit, cumva multumit de el: "domnisoara, iti multumesc".
Multumesc si eu.

PS: poate maine scriu si altceva inafara de bulinute :P

2 comments:

Ioana said...

Plac bulinutele tare-tare, scrie bulinute multeeee!
Ai dreptate cu nag champa, e divin mirosul lor. Miaaaaaaaam!
Mi-ai adus aminte la bulinuta cu strengarul ca mie imi place, cand sunt in toane bune, sa sar de pe strada pe trotuar, nu doar sa ridic piciorul si sa urc. Top-top!

Dănu said...

Incerc sa scriu bulinute o singura data pe saptamana, ca sa nu fac exces. De unde se intampla ca uneori supracompensez :P

Draguta cred ca mai esti cand top-top.