Thursday, June 20, 2013

Ce am nevoie

Ani mi-a urat sa am parte de ceea ce am nevoie. Tot Ani mi-a spus, vara trecuta, ca ea nu tine neaparat sa-si faca singura dreptate de fiecare data; mai bine asteapta si trece de la ea, cine stie daca nu cumva dreptatea pe care i-o va face dumnezeu nu-i mai buna pentru ea, pe termen lung?

Eu n-am zis nimic in niciuna dintre dati, ca mi se blocase gura intr-un oval plin de mirare si mai multe idei se imbulzeau simultan sa iasa in lume; evident, ca in metafora tunelului, cu cat e imbulzeala mai mare, cu atat mai greu se iese. Cat sunt unii de buni si intelepti! Cat as vrea sa fiu si eu asa, sa nu-mi mai contrazic orice gand cu opusul lui perfect si perfect plauzibil...

Atat ma bucur ca o cunosc si pot sa stau pe langa ea din cand in cand! Poate e contagioasa pacea ei.

No comments: