Tuesday, May 7, 2013

Mai ne intalnim si noi?

In urma apelului trecut mi-am cunoscut o mana strasnica de cititori de blognaiv. Nu am baut cu toti ceai, doar
-sursa foto-
cu unele am baut, caci deh, trebuia sa ma gandesc eu dinainte ca invitatia la ceai striga "estrogeeeeen!"  si probabil mai implica si fundite, pisoi, bulinute si perne pufoase. Cu unii ne-am plimbat cale de multe mile, cu altii am stat in mult fum si-am mancat pinguini, cu altii ne-am spus povesti prin sms saptamani intregi inainte, cu altele am mancat impreuna.

Daca mai sunt dintre voi, cititorilor de blognaiv, cativa care si-ar dori sa ne cunoastem personal, dati un semn pe adresa de mail pe care o gasiti la profil, in dreapta.

In mai ne intalnim sa ne plimbam. In vreun parc, pe stradute, pe bulevarde, matinal sau pe seara, pe ploaie, pe soare. Walk-and-Talk-May :)

PS: sper ca nu sunteti genul care oboseste repede si vrea sa se aseze pe banca. Ca eu nu-s.

5 comments:

rusoaica said...

It's been really nice! Thanks :)

Chri si I. said...

Noi ne bucuram tare mult ca te-am cunoscut, de cand te tot citeam! Pupici!

Dănu said...

:) Sunteti draguti. Eu ma bucur foarte tare ca ii stiu personal pe cei care citesc din cand in cand ce scriu eu. Am mai multa grija si incerc sa scriu mai bine.

Ioana_du said...

Buna dimineata!

Sunt cititoare de blog naiv si vreau intalneala cu plimbare pe stradute. Pe alea la care ne gandeam la plimbarea trecuta :P

So........saptamana viitoare? Luni?:P

Dănu said...

Ioana, you're bending the rules big time. Insa fie. Luni. Vorbim detalii :)