Friday, May 17, 2013

De viata anterioara

Asa se umfla sufletul in mine cand ascult gospel incat am ajuns la o explicatie fantezista si dantelata, care ma
-sursa foto-
satisface: de buna seama ca intr-o viata anterioara am fost o negresa mai degraba rotunda decat inalta; cantam intr-un gospel choir, purtam vreun soi de kurta mustar, un turban turcoaz si cercei mari, din lemn. Din respectiva viata nu am plecat chiar cu mainile goale. Mi-au ramas bucuria asta surprinzatoare a sufletului, pasiunea pentru cerceii din lemn si ceva fund mai mare decat ar fi cazul. Sa zic mersi ca nu-mi place sa ma imbrac in mustar!

Mai inainte de asta am fost un motan mare, pufos si lenes. Iar dupa, zau daca nu mi-ar fi placut sa fiu bibliotecara sau librar.

Si stiu si cum am facut sa retrogradez de la om la motan: mai inainte de a fi motan am fost o Stepford wife pedanta, clasica si decorativa. Din pacate si de-aici am plecat cu geanta plina si nu tocmai cu cele mai apreciate trasaturi.

Poate-poate in viata care vine o sa fiu saxofonist sau clarinetist. Si-o sa ma minunez de ce se umfla sufletul in mine cand aud glissando-ul ala de clarinet de la inceputul Rhapsody in Blue :)

No comments: