Friday, April 19, 2013

Vis de aprilie-vanilie

"Now I'm living inside your dreams so if you find it hard to sleep (...)"

Noaptea trecuta am dormit mai cu virgula pentru o noapte de aprilie. Am visat pe cineva. Cat au fost orele de lungi. Mai ieseam putin din vis, ma minunam de starea de nelalocul-meu si nelalocul-situatiilor si intram la loc in nelaloc, sa vad ce se mai intampla.

Nu stiu daca ti s-a intamplat si tie sa ai astfel de vise, usor de legat la loc dupa ce s-au intrerupt, de parca le-ai tricota constient. Sunt destul de obositoare. E greu, frate, sa fii regizor si AD toata noaptea, te trezesti epuizat.

In mitologiile mele vanilate, asta inseamna ca gandurile mele despre cineva s-au intalnit la mijloc cu gandurile cuiva despre mine.

Intamplator, serendipitic. Cel mai vanilat pitic.

Iar dimineata ne trezim amandoi omuletii obositi, de parca am fi facut in realitate tot ce am mesterit in vis.

Maine calc perdelele si draperiile si le pun la loc, post-curatenie primavaratica. Ca sa nu mai intre toti nepoftitii in visurile mele. Ca vad fereastra goala si-o iau drept invitatie.

Aprilie-Vanilie.







PS: mi s-a spus, cu gand seductiv, ca sunt vanilie. Am respins demersul si am pastrat cuvantul. Desi eu iubesc mai degraba caramelul si cafeaua si pricep doar ce vreau, marturisesc ca ma infatuez putin cu conceptul de vanilie.

4 comments:

rusoaica said...

Mi-ai adus aminte de un vis de acum vreo două săptămâni, foarte... tulburător, to say the least. Din cele care te fac să te trezești transpirat, deși nu sunt coșmaruri, în care cunoști persoana protagonistă, dar nu-ți mai poți da seama cine e atunci când te trezești, în care ești conștient că visezi și regreți când te-ai trezit, și parcă ai vrea să închizi ochii repede, să adormi la loc, poate îl prinzi din urmă..Și vorba ta, parca te trezești obosit ca după lupta lui Iacob...
(asta e rețeta pentru astfel de vise? deseară dau jos draperiile! :P )

Dănu said...

Nu e reteta, e un infantilism deghizat: nu mintea mea le naste pe visele astea, e din cauza de draperii, vezi-doamne :P

Miha said...

Dupa cum ai observat probabil, I'm trolling aici ca sa aflu ce si cum cu viata dumneata sentimentala. Asa ca eu intreb cine a fost cu demersul seductiv :P

Stiu ca nu o sa spui ca esti genul care kiss si never tells dar eu incerc. E de datoria mea!

Dănu said...

@Miha-ha-ha: secreeeet :)