Wednesday, March 13, 2013

"Most people are other people"

Atat (putin) cat am citit, mi-a placut Oscar Wilde. M-am revoltat, insa, astazi cand am interpretat propozitia asta ca o forma de repros, de privire de undeva de sus asupra oamenilor.

Am rasucit ceva minute propozitia pe toate partile ei, mult mai multe decat cuvintele continute.

Cred ca-i bine ca e asa. E bine si frumos.

Eu sunt atat de mult altii! Sunt mult din ce sunt mama si tata, sunt continuarea unei funii din istoria feminina a familiei mele, incerc sa fiu cat mai mult din blandetea si bunatatea nativa a Niciului, folosesc cuvinte, expresii, feluri de a privi si gesturi pe care le-am sterpelit de la altii si din carti. Vreau sa fiu cat mai mult din delicatetea si volubilitatea Ioanei, din curajul si vitalitatea Giei. Am reusit, cu greu si mult muscat de limba, sa tac din gura si sa astept, ca Ana.

Pentru ca la capitolul smerenie stau mai prost, ma bucur ca nu sunt prea.... sau prea...., ca X, Y sau Z pe care i-am cunoscut la un moment dat.

De fapt, singurele trasaturi care ma insotesc de cand sunt constienta de mine sunt faptul ca sunt curioasa, ca imi place sa citesc (carti mai bune tot multumita altora!) si ca-i spionez pe oameni (intr-un sens bun, cred eu).

Da, this person here is lots of other people si e putin mai buna tocmai din acest motiv.

No comments: