Wednesday, February 20, 2013

vALLuntar la plantat un copac

Dintre valorile de stanga, ecologismul m-a prins iute de tot. Bine, si eu m-am dat impiedicata, ca-mi placea de el. Reciclez hartie acasa, am reciclat si la multinationala (inainte sa fie trendy si musai de facut), particip la campanii de curatenie, am plantat macar doua hectare de padure pana acum si deocamdata am fost ferita de apucatura militantismului.

Poate ma simt si vinovata, ca am in biblioteca echivalentul in carti a catorva hectare de padure si intentionez sa mai adaug. Sa refac Codrii Vlasiei agregati altfel, ca tot sunt din zona :)


In urmatoarele saptamani o sa scriu despre doua carti aparute la Editura All, pentru ca particip la campania lor  vALLuntar, alaturi de alti 239 de bloggeri. Ce mi-a placut mie la aceasta a doua editie a campaniei de incurajare a lecturii vALLuntar a fost ca pentru fiecare 15 comentarii venite de la 15 cititor unici (!) ai blogului, editura All impreuna cu Romsilva vor planta un copac.

Acum astept cartile si ma gandesc cum sa te atrag pe tine, sa lasi un comentariu. Adica un fel de crenguta la copacul pe care o sa-l planteze editura All pentru noi.


13 comments:

Ioana_du said...

Eu sunt convinsa deja, count me in.

........da' explica-mi ce e ala cititor unic si ce este de facut pentru a deveni asa ceva.

Adicatelea....eu stiu ca sunt unica si irepetabila, dar s-ar putea ca in lumea blogurilor sa fie vorba despre altceva :))

Dorin said...

Succes in noua ta initiativa! O sa ai cate un comentariu si de la mine! Stiu ca si anul trecut ai participat la plantarea de copacei.

Danonino said...

@Ioana: iti multumesc frumos ca te lasi convinsa asa usor de catre mine :)

Cititor (si comentator) unic inseamna ca se ia in calcul si se numara la cele 15 doar primul tau comentariu. Daca eu iti raspund si tu imi raspunzi la raspuns, acest al doilea comentariu nu mai conteaza pentru deadline-ul celor 15 ;)

Adica trebuie sa se stranga, pe langa tine, alti 14 oameni care sa aiba un prim comentariu.

Honestly, I worry about this number si imi amintesc cum m-a facut autista amicul dumneavoastra G. Ma intreb daca nu acumva avea, partial, dreptate. Doar ca mie imi place sa-mi spun introverta, suna ca si cum as mai avea inca o sansa :P

Danonino said...

@Dorin: multumesc mult! Una dintre carti cred ca-ti va placea :)

Tu esti in plina ultima sesiune, nu?

Dorin said...

Sunt in anul III, semestrul 2. Am terminat sesiunea din semestrul 1. Mai am 1 an pana la absolvire deci inca 3 sesiuni.

Abia astept sa vad despre ce carti este vorba. Editura All are si colectia "Roman istoric" ale carei carti le citesc cu placere.

Danonino said...

Bun asa, ma bucur ca la drept nu s-a renuntat la studiile in patru ani.

Daaa, am vazut si colectia asta. Nu e din ea cartea, insa aveam impresia ca va fi minunata si, acum ca o rasfoiesc (acum ceva minute am primit cartile), observ ca asa e.

rusoaica said...

Doresc sa-ti mai reduc din cifra de care te temi atat. Count me also!

Danonino said...

Multumesc frumos :) Ma tem cu temei, ca mie imi dau oamenii mail in loc sa comenteze, cred ca e something about me care ii face sa comunice asa.

rusoaica:) Niciodata nu stii de unde vine ajutorul, si in ce numar vine. Others might follow me. said...

:)
Niciodata nu stii de unde vine ajutorul, si in ce numar vine. Others might follow me.

Danonino said...

Ca in basme, cu Regina Furnica :) Multumesc, Regina Rusoaica :P

rusoaica said...

,Jesus, girl, anunta si tu inainte cand mai pui cate o fraza de genul. Astfel n-am sa ma mai trezesc razand cu gura la urechi in mijlocul strazii :))))))
Cu placere, Regina Danonino!
Dumnzeule, inca nu ma pot opri din ras! :)))))

me said...

Felicitari pentru initiativa, draga Daniela :)vreau o lume cu mult mai mult verde. Adica cu cat mai multi copacei si cu multa carte pe hartie reciclata :-p

Danonino said...

Multumesc, You ;) Pai ia uite cum poti sa contribui cu doua comentarii pentru doi puieti.