Monday, January 21, 2013

Minunatii vorbitori de minuneza

De vreo doua luni oamenii sunt tare buni cu mine. Mi se tot intampla lucruri bune datorita lor, ma suna doar ca sa ma auda sau sa-mi spuna lucruri minunate, imi ofera cadouri pe nepusa masa, ma duc in locuri speciale sa-mi arate, sa imparta cu mine. Surprind priviri "de drag", usor amuzate, usor tandre.

Eu ma uit mirata, cu ochii mari.

Am fost rasfatata la viata mea. Mi s-au facut multe pofte, am fost tratata ca o printesa, am primit multe daruri si multe vorbe frumoase. Mi s-au aratat apusuri, nervuri de frunze contra soarelui, mi s-au dedicat minunatii de piese, mi s-a gatit. Am fost ingrijita si mangaiata. Si mai ales am fost privita in felul ala cald, dragastos, cu multa incredere, de parca buricul meu ar fi buricul lumii. Stiu cum e si imi mai si place. Cui nu i-ar placea, in ciuda dilemelor de genul 'merit eeeeeu'.

Stiu si de ce ma misca atat de tare ultima perioada, inafara de densitatea neobisnuita pe saptamana patrata a oamenilor buni cu mine. Pentru ca, pe masura ce traiesc mai mult, imi dau seama din ce in ce mai clar ca nu eu sunt cauza unor astfel de gesturi si intamplari frumoase.

Ei sunt.

A. nu mi-a adus hartie facuta manual, de ea, pentru ca sunt eu intr-un fel. Mi-a adus pentru ca asa e ea, intr-un fel. Atenta, grijulie, protectoare.
Nici N. nu-mi face favoruri peste favoruri pentru ochii mei de caprioara ci pentru ca asa e ea. Buna. BUNA. Bu-na.

Si-as mai putea continua asa pret de tot alfabetul. Doar ca nu are rost sa fiu redundanta si tu ai prins ideea.

Oamenii nu fac ceva minunat pentru tine pentru ca esti tu minunat si meriti. Oamenii fac ceva minunat pentru tine pentru ca ei sunt minunati si asa se exprima ei: in minuneza.

Am sa ma rog, pentru binele meu, sa ma tot aflu in raza de influenta a minunatilor din viata mea.

No comments: