Wednesday, January 30, 2013

La liseuse

-sursa foto-
Adorabil cuvant. Tu ce-ti imaginezi ca ar fi? Ca eu, sincer, imi imaginam o doamna de-aia sexoasa, cu rochie romantica, volane si o bucla atent scapata din acul de par, citind pe-o patura. Totul intr-un decor de (sa vezi aici varza culturala!) Lake District. Pentru ca une liseuse lit, n'est-ce pas?

Ei bine, iata ca nu este asa. Liseuse are mai mult de-a face cu secolul nostru decat pare la o prima... auzire.

-sursa foto-
Pentru ca liseuse inseamna... e-book reader. Ma bucur de descoperire, ca tot imi doresc eu o masinarie de-asta. In fact, cred ca liseuse tocmai a devenit mantra mea pentru urmatoarele cateva zile. Suna atat de mangaietor si de cremos! O sa umblu prin casa si pe strada si prin casele altora murmurand "liseuse, liseeeeeeeuse". O sa-mi vina sa inventez propozitii de-alea de incepatori, vezi exemplul cu "le chat est sur la chaise".

La liseuse est dans ma poche ;)

2 comments:

Alx said...

Mie imi suna a nume de frantuzoaica, a Lisette :)

Danonino said...

Hahaha, daaaa, suna si a asta. Poate pe sexoasa cititoare chiar asa o cheama, in tabloul ala :)