Sunday, December 2, 2012

Bulinute iritate

Nici nu stiu ce ma irita mai tare in ultima vreme. As putea, intru clarificare, sa fac o lista imbulinata :)

  • imi place mult o vorba pe care o tot foloseste mama. Cica pe unii oameni tre' sa-i vezi dupa principiul "mai rarut, ca-i mai dragut". Exact. La fel cum cu unii nu te saturi de vorbit nici dupa cinci ore si multi litri de ceai, de altii te saturi iute si subunitar.
  • ah, iar Yogananda asta, noul guru al Niciului!!! Ce l-as mai fi carpit daca l-as fi prins! Bine ca a murit. Perfectul de el! Si cum se uita el la mine de fiecare data cand intru in baie! Si cum imi aminteste el ca, probabil, imi duc prima mea viata de om dupa unele repetate de gasteropod sau batracian, caci lectia nu-mi invatam pentru ca nu aveam un sistem nervos suficient de complex... Rautacioasa, ca sa-mi razbun ego-ul zgariat, rad cu zgomot de metaforele lui stupide. Ceea ce, mai mult ca sigur, imi scade din productia de bile karmice albe. Ce sa ohmmmmmm-ohmmmm-spuuuuun!
  • faptul ca nu mai am cum sa patinez pe parchet cat e apartamentul de lung ma intristeaza peste masura. Mai aveam inca atatea sosete de lana (super-slide effect guaranteed!) de gaurit... Ce fac eu cu ele acum? 
  • ca tot n-apuc si eu sa ma claustrez in casa cateva zile. Am niste chestii de rescris la palimpsestul personal si devine urgent.
  • ca nu m-am informat pana acum cu privire la colegii si catindati si alegeri si platforme. Ca mi-e asa o sila sa fac asta ca mi-e si teama ca nu o sa votez. Cunosc un singur catindat si... orisicat de "blognaiv" ar scrie pe frontispiciu, nu-l pot vota din motivele stupide ca mi-a fost profesor si are niste ochelari adorabili.
  • supraveghetorul ala tanar si cu o burta uriasa, de la megaimageliviurebreanu. Cum il vad, cum incep sa tin predici exaltate la mine in minte. Toate prejudecatile cu privire la oamenii grasi se bulucesc si ele in zisele predici, nu cumva sa ma simt mai bine cand intru in baie si dau iar de privirea lui Yogananda...
  • telefonul. Care tot suna, tot clipoceste. Pe vremea telefoanelor fixe oamenii erau mai liberi. Acum, parca le-am avea mai mult pentru ceilalti. Eu rezolv, eficient pentru mine, inchizandu-l. Ca-i al meu, na! Si timpul, si ne-cheful de unul sau de altul, si masinaria.
  • ca ne tot plangem, ne tot vaietam, ce soarta crudela cu noi! Cu ce-au gresit aia de ne suporta! (bine, Niciu' se descurca admirabil... insa ea consuma zilnic doze masive din zisul Yogananda :P )
Mmmm, cam atat. In rest, totul bine. Ma bucur ca am prin preajma oameni complecsi, care ma surprind desi ii stiu de ceva ani. Si cica fac salate, supe si glume bune :P

No comments: