Tuesday, November 27, 2012

Bulinute de Brumar, pana nu se termina

In lipsa unei dispozitii mai... legate, care sa imi permita sa scriu frumos, cu legatura invizibila intre fraze, ma gandesc sa existe un nou stil literar: epic, liric, dramatic si bulinic. Sa se noteze ca eu sunt un reprezentant de seama.

  • aromaterapie cu lavanda, ceai cald (tot de lavanda, primit cadou mult) si jazz subdued si-o patura;
  • anul asta imi depasesc propriul record la carti citite. Prea ma blocasem de trei ani la aceeasi cifra;
  • deunazi, Ioana cea mica m-a pupat, din proprie initiativa, la plecare. Ioana care striga "lasa-maaaaaaa!" la oricine nu-i respecta spatiul personal. Daca mai stateau putin, ma adunau cu mopul de pe podea :P (*blush-blush*);
  • senzatia aia ca tocmai urmeaza sa te imprietenesti cu cineva de-a dreptul si stangul minunat. Eu ma bucur multa vreme de ea, pentru ca ma imprietenesc greeeeu si lung.
  • mi-e dor de o obsesie culinara. N-am mai mancat de multa vreme ceva care sa ma sweep off  my feet. Cum se intampla (prea) des acum ceva ani. Desigur, din pacate acum nu as mai manca salam de biscuiti zilnic, chit ca l-as pregati chiar eu...  Nici macar piure pufos, nici macar paine cu unt de-ala sanatos, in sensul ca din belsug. Grav, grav, tovarasi. Uofff, varsta asta, cum ne priveaza ea de toate excesele adorabile!
  • ma incanta ca au aparut in peisaj serile cu ceata. Au cel mai gustos aer. Oare se poate fotografia suficient de frumos esarfa de ceata din dreptul unui felinar? Cred ca stiu pe cineva careia i-ar iesi sa captureze inefabilul esarfei de ceata...
  • rasfoiri repetate ale Bunului simt ca paradox. Pare sa ajunga la egalitate cu Zorba. La capatai.
  • atat de multe zile in care am fost recunoscatoare ca inca pot face (rather more than less) ce vreau cu timpul meu. Ca inca nu trebuie sa ies din casa in fiecare dimineata, dupa program, prea devreme. Ca uneori ploile reci sunt adorabile cu nasul lipit de geam sau doar ca fundal sonor, estompat de patura.Ca macar de cateva ori pe luna pe lista mea zilnica cu lucruri de facut scrie doar "citit". Ma amuz si-i trec inainte, Brian Tracy-like, un A ;)
  • am facut un test care mi-a spus, scortos, ca mi s-ar potrivi, INFJ fiind, meseria de home-maker. Mi-as putea face, ca Holly Golightly, o carte de vizita cu chestia asta. Adevarul e ca multa lume este de parere ca fac din case niste minunatii. To whom it may concern.

No comments: