Sunday, September 2, 2012

Odata si o data

"O data, o data!", repeta entuziasmata si cu sclipiceli in ochi micuta mea prietena Ioana, cand ii place ceva si mai vrea. Mai zice si "Oana, Oana!" cand vrea sa faca chiar ea. Inca nu-i ies trei vocale consecutive.

Asta e gandul care ma consoleaza si pe mine cand dau de un om misto cu care nu reusesc sa ma inteleg. Il admir dar nu gasesc drumul spre el. Nu ne putem incalzi unul langa altul. Deocamdata.

Dincolo de frustrare, de iritare si de nervi, stiu ca exista luminita faptului ca Universul nu lasa lucruri neterminate. Nu-i place sa ne lase sa murim prosti si incearca de cateva ori sa ne invete lectii. Baiat de treaba, Universul. Ce n-am reusit sa facem impreuna acum o sa facem ceva mai tarziu.

"O data", poate chiar de mai multe ori, l-am calcat pe coada, am spus ce nu trebuia. "O data" nu am inteles, poate chiar de mai multe ori.


Ca Ioana (slightly less adorable, nevertheless), imi repet si eu, inghitindu-mi frustrarile si busiturile de moment: "Odata, odata..."

No comments: