Thursday, August 16, 2012

Un.Soare pe buzele tale

Pentru ca sunt mare consumatoare de balsam de buze (la figurat, adicatelea cumpar si folosesc mult insa si la propriu, sunt convinsa ca si ingerez mult), am citit ceva etichete cu zeci de substante dubioase care intra in compozitia micului baton hidratant. Coloranti pentru nuantele alea adorabile, piersicoase sau zmeurii, parfum care miroase nemaipomenit si irita buzele cam la fel, mentol, alcool, cuvinte bune pentru cand joci Spanzuratoarea (polyglyceryl-3 diisostearate).

Pentru ca nu vreau sa le mananc (nu stiu, maybe it's just me, nu mi le pot imagina pe o felie de paine sau de mar), am cautat balsam de buze cat mai natural. Am folosit niste balsamuri atat de grase ca se scurgeau de pe buze (alea de la TIS, de prin plafaruri), am incercat cu miere si nu mai puteam sa ma pup cu nimeni ca ramaneam lipiti ( :P , oricum eu prefer imbratisarile), am dat si multi bani pe marci de fite, pseudo-eco, incapabile sa faca fata unei zile vantoase de iarna si....

In primele zile din iunie mi-am luat doua tuburi cu balsam de buze atat de natural ca-l poti manca in liniste. Unul cu ciocolata si altul cu ciocolata si portocale. Este, probabil, cel mai hidratant balsam de buze pe care l-am folosit in 15 ani, pentru ca e facut din unt de cacao, ulei de argan, ulei de vanilie, ulei de masline si ceara de albine. Are luciu exact atat cat trebuie (putin mai mult decat putin luciu) si nu rezista cu orele pentru ca e natural si se absoarbe. Oricum, mie imi convine sa-l reaplic des, mai ales pe cel cu portocale, personalizat cu o aroma care tare imi mai place :)

O temere pe care am avut-o eu, folosind anterior unt de cocos sau de cacao natural, era aceea ca, plimbat in geanta sau rucsac in zilele calduroase de vara, balsamul meu se va lichefia. L-am plimbat. E la fel de bun si la 40 si la 28 de grade, poate putin mai cooperant la 40. Astept sa vad cum o sa-i placa toamna sau iarna.

Cine face asa minunatii, intrebi? Fetele de la Un.Soare. Le gasesti pe pagina de facebook Un.Soare si poti sa le scrii la un.soare[at]gmail.com si sa le ceri un catalog de produse.

Produsele lor au etichete adorabile cu... un soare, evident. Cat despre numele marcii, l-am iubit de cand l-am auzit :)

PS: cred ca e prima data cand iti recomand si altceva inafara de carti, muzici si cursuri, nu? Daca mi-a placut rau de balsamul asta...

No comments: