Saturday, August 25, 2012

Pofta de...

  • o cutie de Bucuria Forastero. Plina cu bomboane. Plina cu bratari am deja. Acum doi augusti, in 2010, am purtat zeci de convorbiri cu aer de spionaj-contraspionaj cu o doamna necunoscuta care mi-a cumparat doua cutii de la Chisinau. Ea romana intelegea si nu prea, eu credeam ca sunt intr-o piesa absurda. Anxioasa, doamna ma suna si iar ma suna, ca sa se asigure ca mai vreau, ca doua, ca daca sunt mai scumpe ea ce face, ca sigur o sa-i mai raspund la telefon cand se intoarce in tara. Cand ii vedeam numele pe ecranul telefonului mi se bloca fata intr-o grimasa a la Jerry Seinfeld cand da de Newman. Cand ii raspundeam si o auzeam cu accentul ala adorabil, mi se topea grimasa ca intr-o chisea cu dulceata.
  • primit un sms cu o recomandare de carte; si de fugit iute sa cumpar cartea; si de rezervat o zi intreaga de tolaneala cu cartea respectiva intr-o mana, cu stilou in cealalta si cu o cana cu ceva bun prin preajma. Chiar, de ce autor sa ma mai indragostesc si eu pe finalul asta de vara? Asa pofta am de senzatia asta... doar ca sa fie o recomandare, nu vreau sa plonjez eu in necunoscut(i) :P
  • mult mers pe jos, pe inserat;
  • vorbit cate in luna si-n stele;
  • invatat ceva nou, despre care nu stiu nimic (lucru la care am solutie, caci in frenezia Coursera.org, m-am inscris, acum doua luni, la ceva snopuri de cursuri);
  • alergat. Astept toamna, eu vara nu alerg din principiu :P
  • mult orez cu lapte. Pufos, vanilat bine de tot, abia intrevazut printre valatuci de scortisoara, cu mult, mult lapte.
  • un oras nou.
  •  imbratisari stranse. Si multe. 
  • facut si gandit chestii cu capul. Planificat, gandit un proiect pe termen lung, rezolvat detalii de finete. Sabatic-sabatic, da' am cel putin trei sferturi din creier pe care simt ca nu le mai folosesc.

No comments: