Thursday, July 5, 2012

Anul asta,

de ziua mea mi-a placut cel mai mult ca:

  • am fost rasfatata si m-am lasat rasfatata, chiar daca ceea ce planuisem eu nu s-a intamplat. S-a intamplat altceva cel putin la fel de bun;
  • am invatat sa deschid sticle de sampanie. Norocul incepatorului... whatever, eu stiu una si buna: ca deschid sticle de sampanie like a pro :P
  • am primit mai putine urari. Mai insemnate, mai semnificative, mai de la oameni "mai".
  • am mancat cirese. Ce bine ca m-am nascut vara! Mai bine decat in les temps des cerises nu se putea sa ma nasc. Poate doar in les temps des pepeni verzi-rosii :P
  • am gasit timp sa ma gandesc, sa fiu cu mine;
  • am continuat o traditie care imi aduce atat de mult...;
  • am trait mult mai mult in anul tocmai incheiat. Oare asa se intampla pe masura ce mai traiesti cate un an? Sa stiu sa fac, din timp, cerere pentru zilele mele.

2 comments:

G.I. said...

La multi ani fericiti, draga! Nascuta in iulie?

Danonino said...

Multumesc, G. I. . Nu, in iunie. Acum am apucat sa scriu.