Wednesday, June 6, 2012

Bulinute din ultima vreme

  • dimpreuna cu Niciu' am scos pe hartie citate memorabile din "The Aristocats". Really grown-up of us. "Heeeeeey, meeee-oooooooow!". Si deasemenea "Ladies do not start fights but they can finish them."
  • aseara am inteles treptat ca am un mecanism simplissim prin care pot fi sedusa de catre o alta fiinta umana: cu vorbe. Vorbe despre temele marete ale existentei umane. Antreneaza-ma intr-o astfel de discutie, spune-mi ce crezi despre onoare, eleganta, viata, moarte, prietenie, libertate. Lasa-ma sa vad in sufletul tau, pe care, curajos, l-ai deschis pe masa. Mai strecoara cate o carte in between si deja zambesc de dragul tau pana ma dor obrajii. Aseara m-a sedus asa Raluca de la ceai, cu povestile ei despre ayurveda, libertate, educatie si Arsenie Boca. Cred ca am un prieten nou :)
  • tot aseara (luna plina :P ) cineva mi-a intins "Linistea vorbeste" a lui Eckhart Tolle si mi-a spus sa o deschid undeva, intamplator. Intamplator evident, am deschis-o la paragraful despre trup. Nu eu l-am creat si nici nu-l pot controla. Dar pot fi constienta de propria mea viata, care vine din el. Da, pot. Fac asta. Numai nu-mi luati iluzia controlului, va rog eu frumos cu ochii umezi :))
  • oh.... teii astia. Le duc dorul 11 luni pe an si ar trebui ca in luna iunie sa umblu doar pe sub ei, tragand in mine aer cald cu aroma de tei si asta nu se intampla atat de des pe cat as vrea. Teii si cu mine suntem sortiti sa ramanem pe taramul lui "what if...". Ca in povestile de iubire neimplinite sau insuficient implinite, care tocmai din pricina asta raman "mai povesti".
  • ma uimeste amestecul de oameni din jurul meu. Daca ne intalnim mereu tot pe noi, eu care eu sunt de fapt?
  • am gasit intr-o cutie de sardine o sardinuta cu burta inca plina de plancton. Mi-a fost mult drag de ea si mai putin de mine. Daca cineva ar manca oameni cum mancam noi sardine, in cutia de oameni usor indigesti ar fi gasit cineva o daniela cu burta inca plina de sardine. Desi pot fi destul de flexibila incat sa mananc carne, de fiecare data cand o mananc se intampla ceva cu talc. Sardinele au omega-3. Eu n-am si se pare ca e musai sa il iau de ele.
  • m-am bucurat sa aflu ca un prieten s-a apucat in sfarsit de niste cursuri pe care voia sa le faca din 2002-2003. Uite ca e un timp pentru toate. Cand le vine timpul, cand suntem noi gata, whatever that means.

No comments: