Friday, March 2, 2012

Vineri cu buline

(caci de-acum mai fiecare vineri va fi imbulinata. Amos Oz le recomanda celor care scriu ceva, orice, sa scrie despre "satul" lor, despre lumea lor mica, fara a se uita in stanga sau in dreapta. Ecce, justificarea perfecta pentru bulinutele si funditele mele :) )

Saptamana asta a fost atat de plina...

  • oamenii traiesc in lumi paralele. Cand avem norocul sa ni se intersecteze pentru o bucata de drum calea cu a altuia ar trebui sa spunem saru'mana si sa cotcodacim mai putin.
  • azi-dimineata (atentie, termen relativ pentru oamenii care nu se duc la fabrica, la program!) am avut o prima zvacnire de mic-burghez, intr-o discutie presarata cu multul avant al unei domnisoare exaltate si la fel de in afara sistemului. Societatea se aseaza multumita mic-burghezilor sau micilor-burghezi. Dar merge inainte datorita exaltatilor. Daca la 25 de ani am observat primul fir alb, la ceva luni pana la 29 am pasit mental in randurile burghezilor. Inca ma frec la ochi incercand sa inghit aceasta noua realizare despre mine. Toti incercam sa crestem, nu multora ne iese.
  • lucrurile frumoase sunt infinit mai frumoase impartite :) Ieri-seara am vazut pentru a x-a oara Bridget Jones dimpreuna cu Niciu'. Peste 40% din placere vine din datul de coate si schimbat priviri cu Celalalt. Mie sa mi se faca o Niciu' mica, sa o iau in buzunar si sa-mi dau coate cu ea pe oriunde m-as duce! Mi-a lipsit sa schimb priviri in momente-cheie la conferinta de luni seara.
  • in ultimele sase luni, de cand locuiesc cu mai multi oameni decat am locuit vreodata pus cap la cap de cand m-am nascut, am invatat cel mai mult si mai greu de inghitit despre mine. De unii singuri, nici macar invatatul nu ne e adevarat si complet.
  • un loc surprinzator unde vei gasi oameni plin de dantele suflesteti: unitatile de primiri urgente din spitale. O zambila miroase urias de mai frumos dupa ce ti-a murit sub ochi un pacient venit la urgente pe propriile lui labute inferioare. Doar pentru ca tu esti acolo si o mai poti mirosi.

No comments: