Thursday, March 29, 2012

Primavara campii batem, cu zambetul atarnat de urechi

Ce frumoasa e primavara in Bucuresti! Asa ar fi putut sa se incheie o compunere de clasa a treia, doar ca eu am inceput asa. Ce relevanta are asta? Pai nu are niciuna, in fata unei forsythia inflorite. Sau a unui manunchi de flori de mar.

E dulce si ascutita lumina, cum doar lumina unui anotimp tanar (similar la oameni) poate fi. E plin de viata si trecatorii zambesc mai mult, la fel si mai-mult-statatorii. Primavara vine de fapt cu ciripitul vrabiilor in imbinarea dintre cele doua scari ale blocului. Ar trebui sa se inventeze niste lampi cu lumina de primavara pentru meteo-dependenti, sa fie si ei vioi si iarna.

Azi-dimineata (termen relativ, mind you!) am luat un mic-dejun genial pe pervaz, in soare, cu UB40 tare pe fundal. Mai deunazi, intr-un decor mic-dejunist similar, minus the music and minus awake hours, am rafoit cartea unui maestru spiritual indian, un anume Yogananda.

Pentru ca Niciu' a conchis ca asa ceva ar putea scrie si ea, i-am alaturat, intr-o clipa de inspiratie, si numele de Cristinanda. Zicea domnul acesta ca fericirea vine de dinauntru si din ce punem noi in micile lucruri si clipe (are dreptate Cristinanda, pana si eu as putea scrie...).

Asa mi-e ciuda ca nu poate toata lumea sa se bucure... Sa se inventeze o pastila. O sa comisionez eu si acest aspect savantului din cel de-al doilea paragraf, cel cu lampile cu lumina de primavara.

No comments: