Saturday, March 3, 2012

Manierele elegante si intarzierea

Nedumerire.

Trebuie sa te vezi cu niste oameni. Iti dai seama cu o ora inainte ca nu ai cum sa ajungi la timp si nici nu vrei sa intarzii. Anunti: fratilor, eu intarzii nu mai mult de-un sfert de ora insa pentru ca nu vreau sa intarzii hai sa mutam noi ora de intalnit. Ei te asteapta acasa la ei, deci nu le modifici major programul si nu le cauzezi dificultati.

Ei sunt de acord, tu topai de bucurie ca vei ajunge la timp, chiar si datorita unei mici inginerii.

Se intampla ca nu mai intarzii. Ajungi cu doua minute peste ora obisnuita. Doua minute nu se cheama intarziere, se cheama anxietate din partea celorlalti, daca iti reproseaza :P

Ce faci? Ajungi mai devreme decat ora nou-stabilita sau mai dai tarcoale si intri la cat ai anuntat?

Eu, marturisesc, am intrat dirept. Apoi mi-am pus intrebarea.

Tu cum ai face? Exista vreo regula pentru asta?

3 comments:

Miha said...

Mai, eu as intra cand ajung. Daca tot ma asteapta, sa ma astepte ami putin.

Loredana said...

Daca acceptam faptul ca schimband ora ai stabilit o noua intalnire, atunci intri la ora pe care ai anuntat-o ultima. Eu asa am gandit-o, logic.

Sa stii ca imi place mult programul asta in care scrii zilnic. Blogul tau este printre preferatele mele si asa il vizitez chiar zilnic. Si acum am comentat pentru prima oara dar imi fac eu curaj si comentez mai des.

Danonino said...

@Loredana: ufff, din punct de vedere logic ai dreptate. Se intampla ca multe din regulile pe care functioneaza manierele sa nu fie tocmai logice.

Multumesc frumos pentru vorbele cu incurajari si abia astept urmatoarele tale comentarii :)