Saturday, March 10, 2012

Elixir contra racelilor

O cana mare si aburinda de infuzie concentrata de ghimbir (poate si 25 de feliute de ghimbir la un litru de apa; o sa fie iute rau, de fapt iute bun) in care se amesteca sucul unei lamai, o lingura mare cu miere si o lingurita excesiva de scortisoara.

Desi amestecul pare desprins dintr-un banc cu ingrediente anti-raceala ( stii tu, clasicele "o radacina de ghimbir, o lamaie, un baton de scortisoara si un borcan cu miere intra intr-un bar"), se prea poate sa functioneze pe baza efectului de incalzire a sufletului racit. Plus ca e grozav de gustos.

Ca pe marii strategi, mai bine il apreciezi pe baza rezultatelor obtinute :)

3 comments:

Andra :) said...

Da, la mine functioneaza :) Eu am o mica variatiune: ghimbir cu ceai de musetel si un baton mic de scortisoara :)

Miha said...

Daca puneai si niste boabe de propolis.... :P

Pare gustos in mare, eu mi l-as face cu mai putina lamaie, nu o duc prea bine.

Danonino said...

@Andra& :) : ghimbir cu musetel nu am incercat, desi sunt mare fana a ambilor luati separat. Sa-i combinam cat mai iute, am notat!

@Miha: in banc boabele de propolis sau in elixir? Da' sa stii ca pe interior lamaia devine alcalina, nu supara gastritele... cred :)