Sunday, March 11, 2012

Citiri fratesti de duminica frumoasa (4)

Duminica asta e despre frati si surori, cine n-are ne pare rau, nu stie ce-a pierdut iara cine are stie despre ce e vorba insa poate aprofunda, ca sa se bucure mai abitir de el/ea/ei/ele.
And I guarantee you that your siblings will be the ones you hold onto for dear life after your parents die, and you suddenly realize that neither you, nor anyone in your family, will live forever.
  • si inca o ascultare in loc de o citire. Pe TED, Jeffrey Kluger, The Sibling Bond.
  • On the other hand, Who needs siblings? Sa vedem ce are de spus si partea cealalta, a celor care au crescut fara o Niciu' :P . Ideea care m-a pus pe mine pe ganduri din acest articol este ca only children, fata de cei cu frati/surori isi iubesc mai mult parintii, pe cand cei din urma se iubesc mai mult intre ei decat isi iubesc parintii. Hm... . 
  • Did the Kennedys need friends? Un text care pune in chestiune faptul ca fratii ar fi suficienti pentru o  viata adaptativa. Evident.
Cand eram la gradinita priveam cu mare invidie la colegii gradinitisti care erau luati acasa dupa-amiaza de frati sau surori mai mari. Asa ca am cerut si eu acasa un de-asta, frate mai mare. Mi se pareau mie fratii mai cool decat surorile. Ai mei nu mi-au explicat ca nu se poate da comanda de frati mai mari atunci cand tu existi deja, asa ca au livrat si ei ce-au putut: pe Niciu', si fata, si mai mica.

Umbla vorba in folclorul familiei ca in prima noapte in care au adus-o acasa am stat atarnata deasupra patutului ei, privind-o cu curiozitate pentru ore intregi. Variind putin locurile si unghiurile de privire, asta inca se intampla pentru ca Niciu' este o fiinta fascinanta (chiar daca nu e baiat si nu e mai mare decat mine :P ).

No comments: