Tuesday, February 14, 2012

Incotopenit

(cu tz)
Asta e o vorba pe care o tot aud la Niciu' si ma amuza ca o foloseste in contexte foarte variate. Nu am dat de ea pe dexonline asa ca m-am documentat si am intalnit urmatoarele sensuri:

1. foarte bine imbracat, infofolit, care abia se misca de la atatea haine (auzit la Niciu');
2. despre ceva care a ramas blocat, intepenit (idem);
3. a baga, a introduce -probabil cu greu- (de aici);
4. a ramane intr-un loc sau intr-o pozitie pentru mult timp (tot de pe un google search);
5. a alcatui ceva din resturi, din "mai nimic' (de pe un blog dar e asa prost ca nu ti-l recomand).

Mie mi se pare ca suna tare urat si nu am de gand sa-l folosesc insa macar m-am lamurit si pot dormi linistita, lejer imbracata, flexibila, activa si alcatuita numai din elemente pretioase (ca in replica aia cu "It's attacking our vital parts? But all my parts are vital!").

PS: de acum marti va fi ziua cuvantului nou pe blognaiv;
PPS: I don't do Valentine/Ballantine's day anyway :P

2 comments:

Agent Miau said...

PS-Like :))
PPS- you go girl :P
Mie mi se pare simpatic cuvantul( nu-l folosesc pentru ca am un altul, mult mai urat cu care mi-am "stresat" toti prietenii) si cred ca inteleg de unde vine fascinatia Niciu'-lui pentru el!

Danonino said...

De unde? Be kind and explain. Eu nu inteleg, doar iau ca atare.

Mai urat de-atat? E cu prostii, nu? :P