Thursday, January 12, 2012

Bulinutele multumitoare ale ultimei perioade

  • ieri am primit foarte mult ajutor de la persoane diferite, o buna parte necunoscute (trei domni care m-au ajutat cu niste chestii grele).
  • un grup de trei fetite cantau in gura mare "wakka-wakka" in 36, pe la Lidl in Tractorul. Stiau toa-te versurile. Au starnit multe zambete si chicoteli.
  • dimineata cu zapada la fereastra.
  • Katyka, Emese, Tekla si Gabriella, doar asa, pentru ca tare imi e drag de ele si sunt asa frumoase, iar eu sunt mare fana a frumusetii.
  • weekendul trecut am facut un triplu schimb incantator: pe un ajutor masculin indemnatic in a opri gheizerul (de data asta cu apa rrrrrrece ca gheata) din baia noastra de damsels in distress am oferit o tava de placinta cu mere, pentru care am primit doua gutui, intr-adevar, cu puf galben ca de pui.
  • iubesc din ce in ce mai mult franceza si am inceput sa o folosesc pentru a purta conversatii cu mine insami. Cu multumiri lui D, care mi-a oferit in dar, acum multi ani, primele cursuri la Institut Francais. Surprinzator, purtate in franceza, chiar si conversatiile cu sine pe teme neplacute par deja mult mai rafinate.
  • luminitele de craciun din baie, in loc de bec.

4 comments:

Elena said...

Oau ,Daniela!!!Te-ai mutat in Brasov,habar n-aveam.Ce ma bucur pentru tine!!!Eu am plecat de-acolo de doi ani si tu stai in Brasov acum.Sunt sigura ca iti place orasul.Iti doresc sa te simti excelent acolo,stiu ca iti placea de mult Brasovul.Numai bine Daniela!Elena

Danonino said...

Ce surpriza minunata :) Da, am petrecut ultimul sfert de an in Brasov, descoperind orasul asa cum este el, nu cum apare in ochii turistului ocazional. E un loc excelent pentru o viata de calitate.

Mereu ma mir cand aud de brasoveni care pleaca de-aici :) Ma intreb de ce...

Sa mai treci! Si cu ocazia asta am descoperit ca ai si tu blog :)

Miha said...

Pe-asta cu lumintele in loc de bec tre s-o povestesti, ca miros o adevarata poveste in spatele ei!!

Danonino said...

Ar putea fi, sa stii :) La Bucuresti avem o baie blestemata, unde se ard eeeextrem de des becurile. Pardon, se ardeau. Acum nici macar nu se mai aprind. Si pana rezolvam, am pus luminite de craciun, pentru o atmosfera feerica. Arata minunat, cred ca o sa amanam reparatiile :))

Pi-es, ti-am trimis un mail!