Sunday, January 15, 2012

Anul asta vreau sa...

Ador sa fac liste imbulinate cu lucruri care imi plac sau pe care vreau sa le fac. Din rusinea unor prea dese astfel de exprimari sincopate, ma abtin sa trec pe blog chiar toate bulinele care imi trec prin minte. Sa se noteze dara ca la sapte liste imbulinat-cugetate ajung aici poate vreo doua :) Dintre care una astazi. Nu mai fac, promit. Anul asta chiar vreau sa scriu mai mult despre cartile pe care le citesc cu o pofta si o rapiditate de parca mi le-ar smulge cineva din maini daca nu le termin iute-iute.

Asadar (abies alba pertinata coniferus ;) ):

  • sa scriu pe blog mai mult despre cartile pe care le citesc si mai putin despre gandurile prea trecatoare si banale;
  • sa deschid usa aia;
  • sa ii scot pe cititorii de blognaiv la un ceai si-o prajitura si multe vorbe fata in fata! (deocamdata doar pe cei din Bucuresti si Brasov, si de prin luna lui april, asa...);
  • sa lucrez intr-o librarie; merge si altceva books-related;
  • sa invat maghiara;
  • sa ma ocup mai cu spor si mai cu cap de domnul alpal, poate chiar sa-l mut la el acasa, caci nu se cade ca un astfel de domn sa nu fie apropitar;
  • sa vad cat mai multe rasarituri si apusuri;
  • sa joc mai mult boardgames si sa  invat sa joc carti;
  • sa urc pe toate gramajoarele de peste 2.500 m din Romania (poate o sa va si povestesc cum aproape am urcat pe Moldoveanu anul trecut :P);
  • sa ma joc cu DIY;
  • sa ma lupt mai mult cu mine, ca tot eu castig :D. S-ar putea ca pana la sfarsitul anului sa ajung singurul geaman disciplinat si mai putin aerian!!! Oh, the sound of that!!
  • din combinatia "sugar and spice and everything nice" sa las afara cat mai mult sugar si sa pot inlocui echivalentul cu even more spice;
  • si-ar mai fi, dar sa fie si putin mister, mi-a spus mie cineva ca asa sunt mai memorabile femeile.

6 comments:

Miha said...

Noua ne plac bulinutele tale, sa stii! Sa mai scrii bulinute!!!!! Te rugaaaaaaaaaam!

Andra :) said...

Sunt dragute bulinutele tale, sa mai scrii, ca ne dai si noua idei :)

Danonino said...

:)Multumesc frumos, am sa mai scriu, doar sa nu exagerez cu ele.

Andra si cu :) ( :) ), welcome!

Un cititor said...

Eu, in calitate de cititor infocat al blogului naiv (in fiecare dimineata la corporatie, asta deschid mai intai de toate) asf i bucuros sa citesc despre ce mai citesti tu, Danonino. Dar nu imi lua bulinutele si funditele ca o sa sufar de dor. Ca dpinguinul tau preferat!!

Alexandra Ghe. said...

Buna, Danonino. Am dat mail, vreau sa fiu scoasa la ceai si prajitura. In Bucuresti :) Te citesc, in tacere, adica nu comentez, de vreo trei ani.

Si mie imi plac bulinutele. Imi plac si cuvintele zilei, cand e sa apara!

Danonino said...

@un cititor: multumesc mult :) Mi se pare onorant sa fiu inceputul de zi. Si putin apasator, de ce sa nu recunosc. Caci nu scriu zilnic, din pacate :(

@Alexandra: pari tare dragalasa, multumesc si pentru dar, abia astept sa verific daca esti la fel de dragalasa si fata in fata :P

Stai numai putin sa se faca primavara!