Monday, December 5, 2011

Smecheria cu daruitul cartilor

Ce smecherie asta cu daruitul cartilor... Sireti oameni. Iti daruiesc carti si scriu pe prima pagina alba ceva frumos, fie el frumosul scurt sau lung.

Ca sa nu-i uiti. Ca sa ti se faca dor de o carte si sa vrei sa o rasfoiesti si pentru ca ai dedicatia aia minunata, un fel de varianta prescurtata a cum te vede ea/el. Ca sa legi mereu o carte, un autor, un concept de ei. Ca sa te intrebe cei carora le mai imprumuti cartea: "Cine este X? Ce frumos ti-a scris, se vede ca [insert feeling here]"

Sau iti daruiesc semne de carte. Ca sa-i plimbi cu tine prin toate cartile pe care le citesti. Sa inchizi o carte si sa zambesti intrebandu-te oare ce mai fac, poate sa muti labutele de pe carte pe telefon.

Daca daruiesti multe carti si multe semne de carte, undeva cineva o sa zambeasca gandindu-se la tine. Asta sigur se aduna la good karma.

Printre primele carti pe care le-am mutat dupa mine la Brasov au fost cele primite in dar, cu dedicatie, de la cineva drag. Si pentru ca nu am inca prieteni de suflet aici si mi se intampla (chiar des) sa ma simt singura, le deschid (chiar des) si citesc vorbele alea scrise pentru mine. Si e mai bine :) Chiar mereu.




5 comments:

Anonymous said...

You got the books from me too, huh, huh? :P

Anonymous said...

Guess who I am!

Danonino said...

No, none of them. I let them home for the moment.

Goliat said...

Posibil sa fie cartile un tip de dar ce se preteaza unor astfel de personalizari. Pe un mp 3 player nu putem scrijeli cu un cui o dedicatie.

Eu stiu si oameni care nu scriu pe carti deloc, din principiu. Nu scriu nici dedicatii.

Poate e o problema de ego, sa vrei sa fii prezent pana si pe cartea de i-o dai unuia cadou.

Hmm?

Danonino said...

Goliat, welcome :) Wanna fight? :P

Posibil sa fie si problema de ego si principiu. Si eu stiu oameni care cred ca o carte e ca un templu si nu scriu pe ea, nu-i indoiesc deloc colturile, nu o tin desfacuta si cu cotorul in sus.. Respect principiul insa nu prea mi se potriveste.

Cat despre dedicatii, eu daca primesc o carte fara, o intorc din drum, spre a fi semnata, dedicata, personalizata...

Tu de care parte a principiului sau ego-ului te afli?