Friday, November 11, 2011

Nimfa Minthe

"Legenda spune ca a existat o nimfa, pe nume Minthe, de care zeul Hades s-a indragostit nebuneste. Geloasa, sotia lui Persefona a capturat-o pe Minthe si a ingropat-o de vie. Desi nu a putut sa o salveze, Hades a transformat-o intr-o planta frumos mirositoare, care sa bucure simturile oamenilor si sa le aline suferintele."

Am gasit povestioara asta, asa placut si scurt scrisa, intr-o revista care isi facea veacul pe un calorifer.Si ca sa o scriu aici, sa o citesti si tu, am acompaniat-o cu o cana mare cu ceai de menta facut din ramurele care au fost odata vii si langa care mi-am intins patura la soare, la tara.

Si pentru ca acum nu mai e soare dar e frumos colorat si frumos plin de nori si eu stau in casa si mi-e atat de bine, Minthe ma vrajeste dintr-o cana mare plina cu ceai fierbinte. Hades avea gusturi bune la indragosteli. Pun pariu ca Persefona era o urata si o balcaza, cu ochi aposi si bulbucati.





No comments: