Saturday, September 24, 2011

Tentatia muzica punct

Pentru azi imi trecusem la program: ascultat muzica punct. Am ascultat pe domnul Crosby, in mod repetat. La inceput nu am avut stare, pentru ca mai trecusem si altele la program inafara de muzica punct. La fel cum am invatat la inceputul anului sa stau locului, sa-mi trec pe tudulista (:P) rasfaturi si sa fac, pe rand si incet, cate un singur lucru, asa va trebui sa re-invat ce stiam acum multi ani: sa stau si sa ascult muzica punct.


Sa ascult cu atentie versurile, sa descopar nestemate, sa invat atat de bine acordurile de inceput incat sa pot rivaliza cu tonomatul uman care este Niciu' si sa zambesc mai iute decat toata lumea cand incepe o piesa care-mi place.

Azi mi-a placut rau de tot asta:

"It would be thrilling,
If you were willing...
If it can never be,
Pity me!
For you...
Were born to be kissed
I can't resist!"




No comments: