Thursday, September 22, 2011

Muzica punct

De ceva zile tot mi-e dor de ascultat muzica punct. Nu vreau sa ascult muzica in timp ce calc, in timp ce descarc fotografii, in timp ce fac ceaiuri, in timp ce alerg sau ordonez trei randuri de bagaje sau imi planific primele trei saptamani in noul meu oras.

Mi-e dor sa stau pe spate pe o patura si sa ascult muzica, cum faceam cand aveam 12 ani. Sa fiu atenta la muzica aia cu toata fiinta. Sa nu-mi umble mintea in alta parte decat la versuri, la ritm si la voce (sau voci).

In ultima vreme, desi timp am tot avut, muzica a fost doar acompaniament, umplutura, garnitura, fundal.

Tu ai mai ascultat in ultima vreme muzica punct? Ca daca nu, e semn ca te aglomerezi, te iei prea in serios si savurezi insuficient. Toate nerecomandabile.

2 comments:

Monica said...

Hei, dar noi avem o perioada de "gand la gand". De curand ma gandeam cum nu se mai asculta muzica punct. Cum facem 15 mii de lucruri deodata, cum mi-a disparut perceptia auditiva (nu e vorba despre surzenie ci de faptul ca nu mai aud versurile cantecelor). Te salut si rontz rontz din marul meu rosu(ti-am spus ca imi cumpar!)

Danonino said...

Cu bucurie :)

Pacat de atata muzica minunata si de atata talent de povestitor concentrat risipit in versuri pe care nu le mai ascultam...

Chiar azi am ascultat un CD cu Bing Crosby de doua ori, facand, cu gratie, bineinteles, nimic. A fost o experienta tare placuta si de repetat.

Merele rosii sau cu linii/umbre rosii sunt cele mai tari! Sau in orice caz cele mai frumoase :) Rontz-rontz placut!