Wednesday, September 7, 2011

Dănu’

De cand nu mai multinationala, in cursul zilelor mai sunt foarte putin Daniela si doar in contexte mai degraba oficiale. De cele mai multe ori sunt Dănu’ (sau Dănelu', insa asta doar in sms-urile de la sora-mea). Cred ca in toata vara mi s-a spus Daniela de maxim douazeci de ori. M-am invatat asa atat de tare incat am ajuns sa ma prezint in mod spontan drept Dănu’. Ce m-am mai mirat... inainte obisnuiam sa fac aceasta diferentiere: daca ne tragem de sireturi poti sa-mi spui si Dănu’; daca nu ne tragem de sireturi (iar eu ma trag de sireturi cu putini oameni pentru ca sunt timida :) ) ramanem la varianta oficiala, ne-am inteles?

What's in a name? Multe. Cand ai alt nume esti, macar putin, altfel.  Eu de cand sunt mai degraba Dănu’ sunt mai vesela, mai sotioasa, port mai rar cercei si mai des bratari, citesc dezordonat, rad cand nu-mi respect to do-list-ul si sunt mult mai putin rigida. Si daca ma enervezi scot limba :P

2 comments:

Gia said...

sotioasa? :)

Danonino said...

Da, de la s(h)otie. Inseamna pusa pe shotii.