Friday, September 2, 2011

Bulinute de inceput de septembrie

  • azi mi-am amintit de prima (si ultima dealtfel) mancare de castraveti murati mancata de mine vreodata. Gatita de un domn de care tare imi mai era drag (si analog, evident) si mancata in chicoteli intr-un balcon sus, deasupra Bucurestiului. Ador sa vad acoperisuri. Si sa mananc :) Iar oamenii care gatesc imi plac indiferent de sex.
  • zilele trecute am descoperit o metoda prin care ma relaxez iute si eficient, indiferent ce s-ar fi intamplat de am ajuns ne. Relaxata. M-am certat (mdeaaa, am trecut pe lista ca la urmatoarea cearta cu cineva sa particip si eu activ, adicatelea sa ma cert si eu, nu doar sa tac si sa ma mir de... asertivitatea unora), vorba vine, cu un om si, desi in astfel de ocazii raman cu un gust amar si-un univers pleostit pentru una-doua zile, atunci am redevenit o proaspata floricea dupa o ora de udat o preaminunata gradina. Oricum stiu, deep down inside, ca o sa ajung candva gradinar. De afine si lavanda. PS la bulinuta: si totusi Esmeraldei, planta mea de cafea, nu-i merge prea bine, any tips? :P
  • am mancat saptamana asta de-am crezut ca mor de placere: tagliatelle proaspat facute, cu sos de rosii adevarate si ciuperci adunate cu propriile labute. Intre a manca paste proapete si paste uscate, din comert, e o diferenta gigantica. Tre' sa-i fac si Niciului cand se intoarce.
  • ufff, o sa-ti faci impresie proasta despre mine cu atatea bulinute despre mancare :P Dar e musai sa o spun: painea buna cu mult unt e atat de buna ca m-am gandit vreo 10 minuti la un cuvant care sa descrie cat de buna si nu am gasit, iar eu stiu multe cuvinte care descriu cam cat de buna si cum de buna poate fi mancarea.
  • pe unde ma duc ma urmaresc piese Queen. Intra Danonino intr-un magazin, hopa si magazinul, asculta Queen. Se urca Danonino intr-un autobuz, hopa si soferul, asculta Queen. Pune Danonino muzicile pe shuffle... ghici ce incepe. Eu cred ca e semn sa ma duc sa-mi las musteti. Nu? :))
  • am niste locuri de care m-am indragostit lingvistic si e musai sa ajung sa le vad intr-un an sau doi: Elin-Pelin (loads of spoonfuls of cuteness :) ), Lyulin (mi-a amintit de blanda Liu din Turandot), Piperkovo (cineva, nu spunem cine, persoana importanta, si-a ras de mine spunand ca daca ajung acolo ma fac oamenii aia primar, intrucat eu mananc ardei iute as a snack), Alfatar (ce sunet moale dar cu glazura crocanta...), Lipnita, Topraisar (<3, suna ca din povesti cu seherezade acoperite cu valuri moi si albastre), Aliman, Beidaud (asta imi suna a miere groasa), Nalbant, Dulcesti, Cobadin. Pe Bixad l-am bifat deja in randuri repetate si, eu cel putin, il iubesc ca in prima zi.
  • a spus cineva miere? Desertul meu preferat, de cand nu mai mananc zahar, este o crema facuta din miere, pudra de roscove si fulgi de migdale. E atat de densa, concentrata, lucioasa si cu o textura care intriga incat vrei sa verifici si urmatoarea lingurita, sa vezi daca tot minuni contine. Si contine.

5 comments:

Monica said...

oh da, paine cu unt. paine proaspata, putin calduta, cu unt! iar desertul cu miere la fel, de-li-cios. nu-i asa ce bune sunt lucrurile simple?
desert doi> paine prajita cu miere si deasupra nuci macinate (Nuci-nuci, cocos, alune de padure, migdale)

Danonino said...

De acord si cu desertul doi, de acord cu gura plina. Si hai sa-ti vand un pont: praf de scortisoara peste mierea aia cu nuci... De asemenea si in varianta paine prajita cu unt cu miere cu praf de scortisoara :)

Gia said...

de unde doamna pudra de roscove? :)

Monica said...

La scortisoara nu m-am gandit pentru ca, nu rade, prea pun scortisoara peste tot, o luasem ca pe o informatie implicita:))
Gia, pe vremea cand traiam in Bucuresti imi cumparam praf de roscove de la K-life, in Pta Amzei.O mai si fi prin alte locuri, ne spune Danonino ce si cum.

Danonino said...

La Plafar-urile din hypermarketuri, la un magazin de produse naturiste putin mai jos de Cinemateca Eforie... si, intr-adevar, la K-Life, pe colt dupa Nic.