Monday, August 1, 2011

Se impacheteaza

In jurul meu vad si aud oameni care impacheteaza tot ce au in cateva geamantane si pleaca. Hai-hui, cu burse, de tot, de test pentru cateva luni, de test pentru un an, de dragoste pentru cineva recent cunoscut, de satui ce sunt de the romanian way.

Da, ce sa spun, pe mine intotdeauna m-a rasfatat dumnezeu cu preview-uri. M-am visat in camasa albastra din jeans pe cand imi luam rezultatele de la admiterea la liceu. L-am visat pe D. cu o luna inainte sa-l cunosc si atunci am stiut, cand l-am zarit jucandu-se cu cozorocul unei sepci albastre pe o banca in parc, sa ma opresc si sa vad ce se intampla. Mi-am visat, pe 29 noiembrie 2010, monitorul de la munci pe care apareau de zor litere care compuneau mail-ul meu de la revedere iar acum exact sase luni si patru zile chiar l-am trimis. Doar cateva exemple.

Doar ca acum s-a trezit ca prea m-a rasfatat. Doar ca acum nu mai da vreun semn de-asta in my face, cu imagini multe, fie ele si visate, din care sa inteleg si eu cum o sa-mi fie.

Nu de alta da' mi s-a cam facut ne-curaj. Cand ma intreaba cate unul/una "si ti-ai gasit un job acolo deja?", "unde o sa stai?" ma vad nevoita sa-mi aud iresponsabilitatea din raspunsurile ridicatoare de umeri "nu inca" si "habar n-am inca", la care adaug, ca sa le inmoi, inca un "inca" :P De unde si ne-curajul.

Oare vrea sa-mi spuna sa ma apuc de pe acum de strans? De impachetat? S-o face ordine in ganduri astfel? Oi intelege? Un memo nu stie si dumnealui sa dea? To: Danonino. From: dumnezeu. Subject: no chill, o sa fie fain :P

Eu una ma apuc sa fac liste cu ce am de facut...

PS: sa vezi ce indoieli meschine am. Ca au oamenii astia niste autobuze atat de mici incat pe culoarul dintre scaune nu incape decat o persoana. Daca mai are si un rucsac mai mare de 20 de litri cei care stau pe scaune se lipesc de ferestre. Si unii dintre ei se spala cam la fel ca unii concitadini de-ai mei vara, recte cam putin.

Le combat cu amabilitatea tuturor functionarilor pe care i-am intalnit pana acum acolo, cu programul respectat al autobuzelor (fie ele si prea putin late) si cu sumedenia de sensuri giratorii, adorabile mi se mai par buclele lor.

No comments: