Thursday, August 4, 2011

Flori de joi(e)

In diminetile de joi, cel putin in ultimele doua luni, cineva lasa o floare sau doar o crenguta pe un fel de pervaz din piatra de sub cutiile de scrisori din scara blocului.

Ma face sa zambesc. Probabil e o doamna in scara care are un admirator jos palaria :)

Concurs de scenarii (ca tot am facut unul duminica seara cu Ena si mi-a deschis apetitul): admiratorul nu stie inca la ce apartament locuieste doamna. Altfel i-ar fi agatat florile sau crenguta direct de manerul usii, cu dedicatie. Sau poate e o poveste de iubire interzisa, pentru ca e casatorita :))

5 comments:

Dorin said...

Daca destinatara florilor este doamna clar este casatorita :D. Lipseste din scenariul tau situatia cand destinatara este o domnisoara. Acum, ma rog, tu iti cunosti mai bine vecinii, in ce categorie de varsta se incadreaza...Mai bine spus "probabil ii cunosti"...Eu de exemplu nu cunosc nici 50% din ei dupa 8 ani :)). Ne intalnim doar la lift...Si mai este varianta ca respectivul amorez sa-si cunoasca iubita, sa-i dea personal florile seara iar aceasta, pentru a evita o situatie neplacuta in fata parintilor/partenerului, prefera sa le lase jos sub cutiile postale...Sherlock Holmes ce mai :)))

PS: Poate iti sunt destinate tie :P :))

Danonino said...

Pai de-asta ziceam, nu prea sunt domnisoare la mine in scara, e mai degraba bloc de batranei si oameni seriosi si respectabili.

Interesant si scenariul tau cu evitarea unei situatii neplacute, da' nici adolescente nu am in scara.

Chiar, daca sunt pentru mine :P Ocazie cu care afla iubitul meu ca ma mai admira si altii :))

Miha said...

Poate sunt pentru tanti aia de la parter, care va spioneaza pe voi doua. Are un admirator, era maistru la ea la fabrica :))

Danonino said...

Shhh, taci, a murit saptamana trecuta... :(

Miha said...

Tulai ca prostie am mai zis..... :(