Wednesday, August 3, 2011

Bulinute anisees.

Am pe putin 20 de drafturi inteligente, despre lucruri marete si serioase, despre carti, despre spectacole la care am fost, cugetari; ele stau acolo in drafts... Yet my inner superficial nature betrays me: scriu tot bulinute si fundite. Intr-o alta viata am fost o casnica americana din upper class, altfel biografia nu imi explica deloc superficialitatea si pasiunea veritabila pentru micile detalii ale vietii mai degraba decat pentru marile bisectoare si trunchiuri de con.

  • Les Anis de Flavigny. Niste bombonele de poveste, facute parca pentru mine. O cutie ovala desuet de frumoasa (am, printre altele, o slabiciune pentru cutiile frumoase) plina cu bomboane albe, mici, rotunde, brute si mate, fara luciu. Cand deschizi cutia miroase pe rand a musetel, a ceva medicated si apoi a anason. Sunt simple, dintr-o bobita de anason rostogolita prin zahar pana ajunge cat mazarea. Mie imi vorbesc despre a sta intins pe spate in iarba, fara griji, intr-o zi calduta in care adie vantul. Si despre copilarie, cand stii ca cineva are grija de tine. Desi I'm bending the rules big time (o singura exceptie dulce pe luna), o sa cer voie de la Niciu' sa fie asta exceptia lunii august pentru mine. Cutia mea frumoasa de anis. Continutul, mai specific. Besides, I'll share :)
  • mi-am pictat in rosu ciresiu unghiile de la picioare. Pentru ca asa dezmat coloristic pe unghiile mele se intampla cam la fel de des ca eclipsele totale de soare, ma uit in jos, zambesc si ma mir. Parca sunt labutele altcuiva, ale mele in niciun caz. I'm the clear nail polish kinda' girl.
  • m-am visat facand un graffiti albastru sub podul din IOR. Zicea asa: POS DRU 2007-2013. M-am trezit razand. Nu cred ca este semnul pe care il asteptam de la divinitate, but nice try anyway.
  • saptamana asta am scris trei scrisori iar saptamana trecuta am primit doua. Put that pretty stationery to good use. Imi place sa scriu scrisori dimineata, pe masa solida de la bucatarie, cu geamurile larg deschise si cu ceva adieri de vant printre pagini.
  • Hush de la Deep Purple. Asta e de drum spre mare sau drum spre... unde duce drumul. Pe mine nu ma deranjeaza sa o ascult pe asfalt fierbinte, pe covor pufos sau pe pardoseala rece.
  • sa-mi arati tu pe cineva care mai poate duce sase pahare de 400 ml fiecare, pline, si sa nu verse nicio picatura delicioasa. De fapt sa nu-mi arati, ma bucur prea tare sa cred ca sunt singura care poate.
  • pulpa de portocala de la suc, cu miere din belsug. Se omogenizeaza putin si se face ca un fel de cremmmmm-mmma. Se mmmmmmananca tot din belsug.
  • mi-am facut, de cateva saptamani, carnetel de notat vise. Deocamdata e doar tulburator. Ma bucur ca am ales bine carnetelul, imprimeul copertei se potriveste perfect cu unele tematici recurente. Tot o sa ies cu un skill nou din asta: o sa ajung sa scriu caligrafic chiar si pe intuneric.

No comments: