Saturday, August 6, 2011

Best of blognaiv 2011 so far

Eu cum se face jumatatea anului, cum ma pun pe rememorat, facut liste, topuri, orice presupune de la capat cu bulinuta, pe care o pictez tacticos, o ingros si-o rotunjesc de fiecare data.

Anul asta am avut ce rememora si ce lista, slava domnului.

Si m-am gandit ca nu mi-am mai recomandat propriile scrieri de prin 2008, cand aveam dese efuziuni narcisice pentru ca-mi placea rrrrau de tot sa scriu in fiecare miercuri pentru Empower.ro (by the way, Marius e la fel de fabulos). De-atunci multe s-au schimbat, in principal eu. Acum m-as simti usor impostoare sa scriu pentru un site de dezvoltare personala la catamai work in progress sunt, desi, realist vorbind, probabil ca acum as scrie mai cu substanta, mai cu experienta, mai cu stil.

Bulinutele si efuziunile de pe blognaiv insa sunt ale mele intotdeauna si total. Ia sa le vedem pe-alea care mi s-au parut mie cele mai worthy of applause:

Poveste din buzunarele Niciului, pamflet and not quite :P
Intelepciunea e ca Roma. Adicatelea ca duc toate drumurile la ea, you can run but you can't hide. Si daca fugi, tot iti cade in cap la un moment dat sau te impiedici de ea cumva.
Sa-i iei in brate si sa-i tii acolo strans. Scos la suprafata din germinare de revederea cu Marina, o minune de om.
Despre frivolitate cu domnul Paleologu. J'adore, si frivolitate si domnul, atat de tare ca mi-am cumparat domeniul da' deocamdata am tot curajul redirectionat in alta parte, prin toamna s-a jurat ca va reveni.
Cuvinte intelept folosite. Dezvoltat pe baza unui draft mai vechi de cand ma scosese din minti un domn care batea campii anxios in preajma mea, fara sa se prinda de cercul vicios: el bate campii anxios, eu ma enervez ca bate campii anxios in loc sa fie atent la relationare si la autenticitate, el e nedumerit deci si mai anxios, eu trag obloanele si nici ca mai apuca sa relationare si autenticitate. Complicat, nu? Slava domnului ca nu am dat de-asa ceva si in viata personala. Combinat cu o dupa-amiaza plina de pace, care nu ar fi avut nevoie de niciun cuvant ca sa vorbeasca autentic.
Singurele daruri. Concis, pentru ca ma muncisem cu gandul asta pe putin doi ani. Doi ani in care nu am avut mereu timp pentru cei apropiati&iubiti, in care nu mi s-a acordat timp la... timp, in care nu am avut mai deloc curajul de a ma da pe mine. Scris intr-o perioada in care aveam timp berechet si aflam, putin indurerata, cam cui ii lipsesc si cam cine rupe din timpul lui sa-mi daruiasca mie, cea cu timp berechet si foame de oameni. Insa am invatat mult.
Comunicare si tamponari. Accidentele, de orice fel, ne rearanjeaza multe in viata. Stiu pe cineva care a hotarat sa faca un copil dupa ce a trecut printr-un accident rutier. Eu doar m-am tamponat lejer insa sunt usor hipersensibila :P Pe cand ma intorceam, per pedes, acasa, ma gandeam ca asa ne tamponam cu unii oameni, pe cand pe langa altii conducem frumos si elegant. Nu doar rutier ci vietier.

Asta a fost. Si sper sa-ti placa si sa te miste putin, sa iti trezeasca intrebari sau... chicoteli, de ce nu.

3 comments:

Gia said...

dadada ne place :)

Miha said...

Si noua, si noua!

Si stii ce ne-a placut noua (moi si husbandu') cel mai tare? Ca ai dat din casa, detalii despre cand ai scris, de ce, cu ce ganduri... Un fel de making of, asa.

Danonino said...

@ Gia: saru'manaaaaaa :)

@Miha: uuu, good feedback. Am notat, sa dau din casa intru placerea curiosilor.