Saturday, July 9, 2011

Ziua Niciului


Azi e ziua Niciului. Face 24 de ani. Ma bucur mult ca viata a fost mai blanda cu ea pana la aceasta varsta decat a fost cu mine, pe cand implineam tot 24 de ani. She's one of those people, am mai scris eu despre ei.

Sper ca viata ei sa o tina tot asa. Bland, lejer, ca o plimbare de seara in jurul unui lac sau pe malul marii.

Pe Niciu' o cheama asa de cand era mica, o ciupeau toate insectele de pe pamant si avea alergie la apa si aer (isi gasise, e drept, cel mai usor de evitat elemente ale naturii la care sa fie alergica) si ii ieseau tot felul de bubite si se scarpinaaaaaa... si se scarpinaaa... Avea picioarele numai o rana si eu i-am spus Scarpiniciu' Iar in timp am ajuns la Niciu' :)

Si-i mai doresc sa aiba loc, mult loc, unde sa poata pastra toate amintirile, toate hartiutele, tot ce colectioneaza un racusor. Adica tot ce prinde si umple cu valoare sentimentala. Adica tot :)

Si oameni blanzi, negrabiti si nerautaciosi, cu luminite in ochi.

5 comments:

Ada@AgentMiau said...

La Multi Ani Niciului si daca cumva incep incrancenarile si o sa intalneasca si oameni mai putin blanzi, grabiti si rautaciosi(fara luminite in ochi), sa stie ca niciunul din ei n-are dreptul sa-i schimbe sufletul! Sa va bucurati de ziua asta frumoasa!

Dorin said...

La multi ani cu sanatate, fericire si noroc surioarei tale! :) Ma bucur ca ai dezvaluit de unde vine acest "Niciu" :D Mereu ma intrebam cum de i-ai gasit aceasta porecla.

Niciul said...

:)Multumesc, m-am cam emotionat aici in Vama Veche citind asta si rontaind caise.

Si de langa muntele de samburi de caisa va tare urez si voua sa va fie bine de sa nu puteti duce! Dar voi sa observati senini si amuzati ca puteti duce- muulte.

Danonino said...

@Ada: saru'mana, multumim frumos :)
@Dorin: multumesc, multumesc. Ei, iata ca e un secret in minus pe pamant :)

@Niciu': ;) Sa stii ca si in anii trecuti ai primit urari multiple aici pe blognaiv :)

Ada@AgentMiau said...

Si-am mai descoperit o chestie, ca si Niciul se pricepe sa scrie...sa fie ceva din familie? :P