Tuesday, July 5, 2011

Sebastian si lectiile

Am grija cateva saptamani (prea putine...) de un motanel ciudat. Cu urechi mari si ochi rotunzi, albastrui si cautatori, Sebastian (sper sa-i si ramana acest nume, se aude, domnisoara?) imi serveste, de trei zile, lectie dupa lectie. Dupa lectie.

Mi-a reamintit, bunaoara, ca procesul de imblanzire e anevoios si lung. Ca trebuie multa rabdare si destul interes. Ca poate fi frustrant. Dimineata, dupa orele de somn si dupa orice plecare mai lunga de 2-3 ore, ghemotocul gri si pufos e la fel de sperios ca la inceput. Lasa urechile pe spate si o rupe la fuga sau, in cazurile bune, doar face cativa pasi pisicesti si neincrezatori inapoi. Ca in filmul ala in care ea era amnezica si odata cu fiecare noapte i se stergea memoria iar el la fiecare intalnire o lua de la capat si o re-indragostea de el, de ei. In fiecare dimineata si la fiecare revedere eu trebuie sa recapat increderea lui Sebastian. Sa ma lase sa-l scarpin intre urechi si sa-i dau de mancare.

Cum zice si la manualul de imblanzit: sa ai multa rabdare, sa vii mereu la aceeasi ora ca sa aiba timp sufletele sa se pregateasca de ritual, sa te-asezi mai intai departe si sa privesti fara a spune ceva, sa primesti darul de a te putea aseza de fiecare data putin mai aproape...

Fragil lucru increderea, mai ales intr-un om :)

Iar aseara m-am pomenit alergand in sus pe scari, dupa ce m-am intrebat in repetate randuri dupa-amiaza ce o mai face Sebastian singur in toata casa? De multa vreme nu m-am mai intors acasa intr-un suflet, la cineva care, pe langa ca mi-e drag, mai are si nevoie de mine. Placut, caldut si gadilator de ego sentimentul.


De buna seama ca lectii vor mai fi, sper sa le inteleg pe toate.

PS: de ziua mea, pentru anul cel nou imi dorisem, printre altele un motanel gri si pufos. Iaca, am primit un preview gri, doar mai putin pufos decat idealul :P

2 comments:

Miha said...

E regula, cand vorbesti despre o pisica pui si poza. Ba nu, poze. Asteptam!

Danonino said...

Deocamdata ne tot imblanzim. Cand vom fi gata imblanziti (hopefully pana i se intoarce stapana)ne tragem si in poza.