Wednesday, July 6, 2011

Incurajare de sine cu debara si fatada

Mi-a spus cineva ca m-a observat si a tras concluzia ca sunt un om bland. Am fost mult surprinsa. Stau cu mine de multi ani si imi stiu asperitatile, incrancenarile, incapatanarile (si sunt multeeee...) si toate colturile care inteapa in loc sa se retraga, elegant, intr-o rotunjime placuta la atingere.

N-as fi spus despre mine ca sunt blanda. Ca incerc, ca mi-e greu, ca sunt rautacioasa uneori insa ma ridic, ma scutur si o iau de la capat, asta da.

E o vorba, am citit-o undeva de curand si zice cam asa: ca ne e greu doar pentru ca tindem sa comparam debaraua noastra din spate cu fatadele frumoase ale celorlalti. E si asta o perspectiva buna de luat in calcul pentru cand ne judecam prea aspru, poate.

Iar cand e vorba de valori atat de importante cum e blandetea, e bine intotdeauna sa ne judecam aspru. Cu cat te judeci mai aspru cu atat mai mare este cantitatea de blandete din lume.

3 comments:

Miha said...

Ti-am mai zis eu ceva intr-un comentariu zilele trecute. Du-te si mai citeste-l :)

Danonino said...

:) Esti draguta tu.

Danonino said...

PS: tu de ce nu-ti faci blog, sa ia si tu link pe Miha? ;)