Saturday, July 16, 2011

Bulinute despre bucurii

Desigur, am luat in calcul sa-mi fac un alt blog, sa se cheme Bulinute si sa scriu zilnic, cu bulina de la capat, tot ce m-a bucurat. Doar ca acum il mai am si pe domnul Paleologu pe cap si nu am gatul chiar asa vanjos.

Pana atunci, bear (and fox) with me exprimarile de gradinita ale bucuriilor care tot vin buluc peste mine. For instance, alaltaieri, ieri si azi:

  • ceainicul albastru, my precioussss, de la magazinasul cu ceaiuri, cafea si condimente de pe diacon. Ce l-as mai fi luat cu mine... doar ca anul de libertate pe care mi l-am arogat se plateste in chibzuiala financiara (ipocrita, din pacate nu ma caracterizeaza). Daca ai drum pe acolo si ti-e drag de mine... :P ;
  • o inghetata imaginara de la gelateria aia de poveste. As fi facut un turnulet dupa cum urmeaza: caramel sarat-miere-miere-miere-caramel sarat. Las' ca vine el septembrie, odata cu dezlegarea la dulciuri.
  • sa citesti la soare, ca o soparla-soarec de biblioteca e taaare placut. Cu miscari mici si lente, ca sa nu te incalzesti suplimentar.
  • imbratisari racoroase. Ma rog, calde, ca doar sunt umane. Doar ca asa se face o briza in mintea mea cand ma imbratiseaza domnul asta..... (*blush-blush*);
  • acelasi domn, ca s-a oferit sa investigheze el curtea minunata, sa vada daca nu se gaseste o fereastra si pentru Danelu' yours truly. Adorabil. Gestul, domnul... sa speram ca nu citeste blognaiv...;
  • discutia amuzanta cu un card de copii care tocmai se inscriau la facultate;
  • apa rece de la tasnitorile alea frumoase-coz;
  • am primit o cana noua, mare-mare.
  • un domn cu care meditez ceva engleza incurca cute cu kite. Si spune the Cute Runner :) Ain't it kite?
  • ca merg ranjita pe stradutele-i, gandindu-ma ca in (atat de) curand febletea mea de oras va fi "acasa". Ma duc acasa, nu mai evadez.
  • azi am dat niste indicatii unor turisti :D;
  • cirese mari si intunecate si dulci, ca doar s-a strans tot zaharul din lume in ele pana la mijlocul lui cuptor.
  • ador sa primesc sms-uri. Le pastrez, le recitesc, minunata inventie! Mai ales de-alea bine ticluite, concentrat exprimate.
  • am o pofta sa scriu scrisoooori, de nu-ti mai povestesc. Am hartie frumoasa, special cumparata. Am plicuri fine, am cerneala valuri-valuri. Doar ca n-am cui scrie iar Ioana nu-mi raspunde neam deloc cand ii scriu. Daca-ti dau adresa imi scrii? Sau sa-mi tu adresa si iti scriu :)

11 comments:

student said...

Esti acelasi om frumos dintotdeauna!
Tu nu adiministrezi un blog, ci conduci o academie - Academia Naiva. Cursurile ce se predau aici sunt unele dintre cele mai folositoare: se invata zambetul, altruismul, culorile calde, visarea, fantezia si multe altele.

Daca o fotogarfie face cat o mie de cuvinte, te-ai intrebat vreodata cate mii de cuvinte sunt scrise pe photonaiv ?

La cat mai multi studenti!

Danonino said...

Multumesc frumos cu plecaciune, Student :)

Imi spui niste vorbe tare frumoase, auzi tu, Academia Naiva, nu ma gandisem la asta.

Te pomenesti ca ma umflu in pene si, pana nu ma ia vantul (de umflata, evident), organizez proces de admitere la anul in iunie.

Abia la anul, ca pana atunci va trebui sa umblu dupa acreditare la minister :))

(PS: in the eye of the beholder!)

Miha said...

Mai tu vrei meditatii :P

tot Miha said...

(si continuare, ca s-a intrerupt)
pentru admitere evident, ca baga danoninul un proces de admitere de te doare capul, cu recomandari, consurs de eseuri, interviu, test scris, proba fizica...

Cati studenti o sa ai pe an, danoninule? O sa ai si locuri cu taxa, pentru cinici insuficient convertiti?

Alice Radulescu said...

Draga mea, am primit aceasta legatura catre articolul tau de la fiica mea, aproximativ de varsta ta. Te citeste cu asiduitate.

Mi se pare minunat ce ai scris aici, am mai citit si alte texte si m-am trezit ca s-a facut tarziu si nu am plecat de la birou inca.

Esti o dragalasa si ma bucura sa stiu ca mai sunt copii asa pe lumea asta. Tara noastra mai are o sansa daca oameni ca tine ajung sa conduca ei cate ceva: poate o scoala, poate o afacere, poate un proiect.

De asta avem nevoie, de multa blandete, de mult suflet, de multa sensibilitate si creativitate.

Sa-ti ajute Domnul si oamenii din jurul tau.

Toate cele bune,

Alice Radulescu

student said...

Nu ai nevoie de acreditare de la minister. Ar putea fi o academie clandestina. Caracterul de secret ar atrage si mai multi cursanti :)

Ai dreptate cu beholderul, nici nu as fi indraznit sa vorbesc din alta postura.

Danonino said...

@doamna Alice Radulescu: va multumesc frumos :) Niste vorbe tare frumoase, ma tem ca mai mult de-atat nu stiu ce sa spun. Doar sa mai intrati, sa mai cititi si daca va place sau nu, sa lasati un semn. Cam tarzie ora de stat la birou ;)

Danonino said...

@Miha: nu te mai lua de Student, ca ia uite ce frumos vorbeste dumnealui despre mine :) ;)

Da, probabil ca as face un proces complicat, din pacate.

Ma gandesc sa te selectez in consiliul de administratie, aia cu taxa pentru cinicii insuficient convertiti e maiastra, absolut geniala, am ras de-am rupt.

Danonino said...

@Student: crezi? Daca e secret si neacreditat? :P

Eli said...

Eu ti-am trimis adresa pe mail si acum o sa astept si-o sa ma tot uit in cutia postala.

Danonino said...

@Eli: ce dragut din partea ta :) Nu ne cunoastem personal, nu? Azi-maine iti scriu si cred ca va mai face si vreo doua zile pe drum scrisoarea.

Da-mi un semn (preferabil nu din fum) cand ajunge.