Sunday, July 10, 2011

Bucurii mari si mici

Mari, ca am dat de-o doamna adorabila si m-am indragostit iremediabil. Cred ca am un prieten nou din cei doi pe care mi i-am trecut pe lista de dorinte :) Si ce complicat este pentru mine, pentru ca sunt atat de nejustificat de pretentioasa! Ca sa-mi fie aproape de suflet, pentru un om nu e suficient sa fie bun si sa ma placa si eu asijderea. Nuuuuu, superficiala din mine vrea sa fie si armonios, frumos estetic, cu note de eleganta; sa stie multe lucruri, sa ma invete, sa ne invatam, sa fie bland, sa se arate vulnerabil, sa fie curios, sa citeasca, sa fie deschis la minte si la suflet ca ferestrele intr-o dimineata de vara.... Si cate si mai cate alte superficialitati de care uneori ma rusinez, cu care alteori (daca nu exista cuvantul, sa-mi spuna mie "mama", caci acum exista) ma mandresc.

Si slava domnului ca am cativa chiar asa minunati si cand vorbesc cu ei mult ma mai minunez pe dinauntru, cum o fi sa fii ca ei... Domnul Paleologu spunea ca daca vrei sa devii gentleman, trebuie sa ai dupa cine sa te iei :)

Mici, ca am umblat ieri toata ziua desculta, m-am manjit pana la cot (dreptul, stangul inca se pastrase neatins) cu visine si am udat in miez de noapte o gradina. In intuneric presarat cu cateva luminite si in tacere presarata cu shhhhh-shhhh de apa si cantece de greieri.

Mari, ca am luat o hotarare de multe schimbatoare.

Mici, ca mi-a spus o doamna necunoscuta niste vorbe frumoase si niste priviri minunate. Alta doamna decat cea din primul paragraf, astept cu interes sa am acelasi succes nebun si la domni :P

Mari, ca am invatat cateva lucruri noi. Despre stejarul Mavri, chiar cand am si eu in sfarsit curajul inceputului, curajul unui nou asezamant.

No comments: