Wednesday, June 8, 2011

Minuni de nedescris

"Telul indianului nu este desavarsirea morala ci atingerea conditiei de nirvana. El vrea sa se elibereze de natura si, in mod corespunzator, sa ajunga si in meditatie la starea fara imagini, la starea de vid.

Eu, dimpotriva, as dori sa ma mentin in contemplarea vie a naturii si imaginilor psihice. Nu doresc sa fiu eliberat nici de oameni, nici de mine, nici de natura; caci toate acestea sunt pentru mine minuni de nedescris.

Natura, sufletul si viata imi apar ca o desfasurare a divinitatii... si ce mi-as putea dori mai mult? Pentru mine, sensul suprem al fiintei poate consta numai in aceea ca ea este si nu in aceea ca nu este sau ca nu mai este."

-Jung in "Amintiri, vise, reflectii"

2 comments:

Magarul de Aur said...

Of, de ce nu mai scrii, draguto? Esti in silentio danonini si quotatio jungiani? :P

Danonino said...

:))) Dumneavoastra sunteti de un umor incredibil si imi pare rau ca nu am cunostintele necesare pentru a va declara asta in latina.

Nu prea mai scriu ca m-am pus pe muncit. Surprize!