Wednesday, June 15, 2011

It's probably me

Azi am suparat pe cineva. Si mi-a spus furios ca sunt atat de incapatanata cum n-a mai vazut si ca daca ma incapatanez eu suficient, intr-o zi n-o sa mai rasara soarele :)

Am ezitat pret de cateva clipe. Sa rad sau sa-i explic cum e cu soarele ca stea, cum o sa mai rasara cateva milioane de ani... and so on (cursul ala de astronomie a fost o investitie tare buna, it pays off big time). Pana la urma am decis sa rad.

Am ras. M-a intrebat "ce ai gasit de ras in asta multe semne de exclamare si intrebare". Lui nu i s-a parut amuzant. M-am felicitat pentru optiune, probabil cea cu explicatia despre astronomie s-ar fi lasat cu si mai multe semne de exclamare si intrebare. Ba poate si cu vorbe lipsa.

Am scris aici ca sa tin minte. Ca nu te poate scoate nimeni din sarite cu incapatanarea, nerabdarea, nepasarea, tacerea... cu nimic.

Poti sa nu fi cautat/gasit inca drumul catre omul respectiv. E un drum catre oricine. Depinde cat interes ai si cata rabdare ai. Sau poate cat ai gresit inainte, ca doar totul se consemneaza intre oameni. Sau cat timp la dipozitie, ca doar traim intr-o lume pragmatica-pragmatica-pragmatica.

Doar ca e mai usor sa spui ca celalalt.

Surpriza... "It's probably me" e un refren mult mai potrivit. Iar dupa ce stabilim asta incepem cu "it takes two to tango". Dar nu mai inainte de "it's probably me".

2 comments:

Miha said...

Ha ha ha, pai chiar esti exact atat de incapatanata :)A avut ceva curaj sa-ti spuna asta.

Danonino said...

@Miha: recunosc. Doar ca daca ar depinde soarele de mine jur ca m-as razgandi :))