Wednesday, June 29, 2011

Contabilitatea ultimelor zile

Cu plus si ++ (fara C :P):
  • paine cu cartofi, si mai multa paine cu cartofi;
  • unt de la Coltesti, judetul Alba. I-am scris si o oda, o sa apara aici in cateva zile.
  • sa-ti scoti bocancii din picioare dupa o zi lunga de alergat, sarit, urcat, innoroit;
  • luminitele de la Metoc, vazute de pe veranda;
  • vizitele inopinate, cu bratele incarcate de bunatati si daruri;
  • platoul insorit, inconjurat de brazi, cu iarba pana la brau (eat this, Norah Jones!) si margarete si clopotei albastri. De jur imprejur munte, sus nori albi si pufosi. In mijloc, eu. Cu ochii mici de soare matinal si de drag si de incantare. O sa ma mai duc.
  • cat ma mira femeile... Sunt adorabile. Cate gesturi mici si frumoase fac pentru altii, cat de usoripocrit-rabdatoare sunt! (Aseara mi-a transmis o doamna un borcan cu gem de capsune, pe care l-a facut pentru o alta care pleaca intr-o excursie si careia ii promisese ca i se va ocupa de micul dejun. Si i-a lipit o eticheta cu un mesaj dragalas :) ) Cu cata blandete isi ating obiectivele! Si cat de amar-neplacute imi par la ele comportamentele zis asertive... Le uratesc, le coltureaza blandetea si rotunjimea.
  • granita de poveste dintre Harghita si Covasna. Parca eram in the merry part of Lord of The Rings. In curand voi fi nevoita sa fac un top al celor mai frumoase drumuri (in principal pentru ca sunt deja prea multe de care m-am inamorat si simt nevoia de putina ordine) si o sa fie greu, greu de tot.
  • cand mi-am dat seama ca anul asta, atat de ploios pe cat a fost, eu nu am calcat niciun melc. Nici macar partial, nici macar unul mic, nici macar pe intuneric. As merita o diploma de melc honoris causa doar ca ar trebui sa astept cam mult pana sa o primesc :P
  • am invatat o sumedenie de vorbe in maghiara: sa numar pana la zece intr-o ordine aproximativa, boldog si szep, szia si viszlat, kerek szepen si hogy hivnak :) Si miere. Ce-mi mai trebuie in plus? :P
  • "... ca aici sunt si multe copii mici..." Adorabil.
  • saltelutele de turba si muschi;
  • am primit o carte cu multe-multe modele de origami. Si o cutie mare cu hartie speciala pentru origami. Si ii ador pe omuletii care stiu sa aleaga cele mai inspirate daruri.
  • I loooove teaching English!

Cu minus:
  • recreez Himalaya din haine necalcate. Busy living :P
  • am mancat doua zile la rand carne. Bine, papricasul extra-picant la cerere de la Sergiana mi se iarta, ca prea l-au facut picant pe gustul meu exagerat. Dar carnatii cu cascaval nu mi se iarta, mai ales ca nici prea speciali nu au fost si nu mi-e clar cum a ajuns cascavalul in ei? Huh? Vreun purcel cu mutatii cromozomiale-5 de cascaval?

4 comments:

Miha said...

Uuuuuunt :))

Danonino said...

Da, unt. Cu paine buna si densa, cu coaja groasa :)

Niciul said...

Fara asasinate melcesti dara anul asta, sa stii ca meriti o diploma! O sa ti-o pictez eu, toamna, cand revin in Bucuresti.

:)Eu am o lista cam lunga de asasinate crunte si nepremeditate pe anul asta, mai ales ca aici, aleea care duce dinspre poarta spre casa e la fel de intesata de melci la ceas de seara ca si aia din fata blocului.

Lipsesc aici aricii!

Danonino said...

@Niciu' : pai sa-mi pictezi, chiar te rog, ca daca e sa astept dupa melci....