Tuesday, June 21, 2011

Bucuriile de ieri

  1. cand i-am intins unei ciufulite de sapte luni si-un dinte bratara mea verde si ea s-a uitat bine si apoi mi-a intins jucaria ei de ros, legata la gat cu o panglica mov. Era roz insa la fel de rotunda.
  2. sa lipai desculta prin ploaie.
  3. cand mi-am innodat fusta verde si am sarit o poarta :) Long time no sarit porti sau de prin arbori diversi.
  4. ca m-am intors tarziu si, ca de fiecare vara cand ma intorc tarziu, m-am intalnit cu ariciul din fata blocului. El fas-fas printre ierburi, eu tacere-tacere si statuie-statuie pe asfalt, sa nu-l sperii. E rotund si gras si cu ochi ca de margelute.
  5. rontaiala de conopida cruda.
  6. inimioarele roz din rooibos-ul Candied Almond.
  7. multe lingurite mov si cu coada lunga, umplute cu miere de tei si golite degraba in spatele unor buze. Al mele. Si de fapt o singura lingurita doar ca repetata.
  8. domnul instructor ma tot lauda. S-a intamplat ceva cu dumnealui sau... sau... :).
  9. un e-mail.
  10. deja a 15-a zi fara zahar si minunatii dulci (miere am voieeee!). Danonino are ceva muschi de vointa, bag de seama.

3 comments:

Gia said...

rontai conopida? ce curios... :)
bucuria mea de ieri a fost sa vad cat de broccoli sunt la improvizatie muzicala :))) si eu si colegii. e tare greu sa faci rime pe loc, spunand un vers din aceeasi poveste cu ceilalti :) au iesit numai traznai :)))

Miha said...

Vezi ca inimioarele sunt din zahar, promit. Ai baut sau ai admirat?

Danonino said...

@Gia: broccoli e si mai bun. Ador broccoli asa ca mie mi se pare un lucru bun sa fii broccoli la improvizatie :P

@Miha: (stiu ca sunt din zahar!)Am admirat si am luat cateva guri mici-mici. Cred ca era zahar infinitezimal de putin in acele guri, reiau, mici-mici. Mi se iarta, maria dumneavoastra?