Wednesday, May 25, 2011

Miriapod oare?

Ma uit cu atentie la picioarele mele. Sunt doua. M-am nascut om normal. Ma uit cu atentie la picioarele ei. Impartim o buna parte din bagajul genetic. Si ea e normala. Are doua picioare. Ma frec la ochi. Nup, nimic schimbat. Tot doua.

Sunt clipe in care cu greu imi pot reprima un gand. Niciu' pare a avea si ceva gene de miriapod. Nu vreau sa stiu cum s-a intamplat. Desi foloseste o singura pereche de papuci de casa, desi am vazut cu ochii mei cum iese din cada intai cu un picior, se dezechilibreaza usor (dovada incontestabila a faptului ca de cealalta parte a peretelui cazii sta un alt picior, unul singur, care se chinuie sa nu alunece) si apoi il aduce langa primul si pe celalalt (unicul celalalt), desi are in sifonier numai pantaloni obisnuiti :).

E singura explicatie care sta in picioare (haha) pentru numarul urias de perechi de sosete pe care le poate folosi intr-o singura saptamana :) Cand isi reface CV-ul am sa o sfatuiesc sa noteze si asta la rubrica de (alte) abilitati.

PS: stii ce se intampla cand se intalnesc pe strada doi miriapozi? Dau mana si dau mana si dau mana si dau mana si dau mana...

No comments: