Thursday, May 5, 2011

Laude rare dar gustoase

La noi astazi este zi mare. Am scrijelit-o in calendarul adorabilo-colorat de la fostul job. Ne-a laudat domnul instructor auto. Ca parcam ca niste genii ale geometriei, ca invartim de volan cu miscari de balet (tu te-ai prins ca bag de la mine, nu?), ca schimbam vitezele din poignet si nici nu mai ridicam periodic aripa, sa verificam in ce viteza suntem noi oare, ca stam destul de mult pe dreapta noastra si mult mai putin pe dreapta lor :)

Si noi am tacut malc, am zambit cu gura pana la urechi si n-am zis nici pas, sa nu cumva sa se razgandeasca. Bag de seama ca poate am si rosit, cine se uita in oglinda, eu eram cu ochii pe drum, na!

Asa zi, mai rar. De la atatea laude am ametit si m-am trezit mergand teleghidata in prima cofetarie, sa sarbatorim :) Unde se arata ca glumim, evident, noi mancam raw.

3 comments:

Retete Culinare said...

Daca nu la cofetarie, macar o prajitura home made, right?

Dorin said...

Felicitari pentru maestria in ale sofatului!La cofetarie a fost si domnu instructor? :P Un coleg de-al meu de la job a ratat examenul la proba practica din cauza neacordarii de prioritate unor pietoni...Acum el se oftica pe o colega de examinare care, facand mai multe greseli decat el, a promovat...Ce sa-i faci daca examinatorii sunt ofiteri barbati :)))

Danonino said...

@Retete: ai prezis tu bine, am facut in zilele care au urmat :)

@Dorin: multumesc, am acumulat-o dupa nenumarate frustrari, parca nu ar trebui sa se plieze elevul pe stilul profesorului ci invers dar...

Oare or fi si examinatoare? Si daca nu sunt, oare de ce nu sunt? Ca instructoare am vazut cateva si am auzit numai de bine despre ele. Plus ca sunt reduse sansele sa injure ca birjarii...