Friday, May 20, 2011

Comunicare si tamponari

Lucrurile se misca repede de tot in ziua de azi. Si noi cu ele, ca sa nu ramanem in urma iar din vartejul rezultat intelegem doar fragmente. Ieri aveam ultima lectie de condus si l-am impresionat pe domnul instructor cu o frana de nota zece la o trecere de pietoni. Nu si-a revenit bine din impresie, nici eu din zambetul lui daruit cu zgarcenie cand un domn cu o masina putin cam mare a intrat in noi din spate.

Stimabilul pieton s-a speriat mai tare ca toata lumea si mi-a declarat usor rusinat ca bine ca a intrat in mine ca altfel intra in el :) Cumva ma indoiesc, sa intri intr-o masina e mai la indemana pentru ca o stii ca are obrazul gros, din tabla si alte aliaje. Pe langa oameni mergi mai cu grija, ei sunt fragili si se sparg usor, fara a se indoi in prealabil.

Ciudat, eu ma misc mult prea incet. Principalul motiv pentru care ma preocupa alimentatia si obiceiurile anti-aging este ca am observat ca am un delay fenomenal fata de restul oamenilor normali. Si vreau sa-mi asigur macar o lungime adecvata a vietii, sa pot face si eu ce fac ceilalti intr-un timp mai scurt. Nu radea ca eu vorbesc serios :) Danelul, ultimul melc.

Ma apuca un val inalt de recunostinta cand ma gandesc ca am in viata mea oameni cu care reusesc sa comunic frumos si curgator. Ei nu se chinuie sa ma descifreze pentru ca inteleg direct. Eu nu ma chinui pentru ca pur si simplu ii simt.

Ne facem parte din viata reciproc si impreuna si e bine si lin.

Conducem unul pe langa altul elegant, frumos, cu miscari blande si sigure. Ne intuim miscarile urmatoare sau ne lasam suficient spatiu de manevra. Ne atentionam prieteneste, civilizat. Ne zambim. Ne vedem unul pe altul, suntem atenti unul la celalalt.

Pacat ca nu avem parte de asta atat de des cat ar fi normal. Cu mult mai multi oameni conducem zmucit, ne tamponam, nu-i atentionam cand vrem sa depasim si apoi ei ne arata diverse semne variabil de nerespectuoase. Nu ne uitam in jur cu atentie si grija si nu se uita nici ei, mergem de parca ne-am fi cumparat autostrada. Si ei la fel.

Apoi ne miram de accidentele de comunicare...

Eu multumesc pentru toti oamenii pe care i-a facut dumnezeu ca pe niste piese de puzzle care se imbina perfect cu piesa de puzzle care sunt eu. Si a mai fost si dragut si i-a raspandit in jurul meu, sa-i gasesc usor si ei pe mine asemenea. Sper sa invat din toate tamponarile, astfel incat imbratisarea cu piesele potrivite sa fie din ce in ce mai placuta si mai eleganta.

10 comments:

Dorin said...

Imi pare rau pentru incidentul neplacut de care ne povestesti...Asta iti va da un plus de atentie si prudenta ca viitor sofer. Sunt tare curios cum a reactionat d-nul instructor dupa tamponare? Bine ca era ultima ora de condus :D Imi place stilul Danonino din aceasta istorioara :) Nu te mai intreb de ce ai scris cu litera mica in ultimul paragraf.

PS: La multi ani, sanatate si bucurii cu ocazia zilei onomastice! :)

Miha said...

Danonino, hai ca m-ai dat pe spate cu aceasta comparatie. Foarte tare-foarte tare. Tamponari, exact. Cand te tot lovesti cu cineva in loc sa mergi fain frumos.

Danonino said...

@Dorin: bietul de el, nu i se mai intamplase pana atunci niciun eveniment rutier in timpul orelor :)Asa ca este explicabil ca a fost cam nervos, mai ales ca il ajuta si temperamentul.

Ma tem ca de tamponarile altora nu am cum sa ma feresc, insa da, voi fi cu ochii in toate oglinzile :)

Multumesc pentru prima urare din sirul celor de maine. La fel si sarbatoritilor tai :)

Danonino said...

@Miha: multumesc, multumesc. Si mie imi place expresia ta fain-frumos, doar ca eu nu am pedigree-ul necesar sa o si folosesc :P

Magarul de Aur said...

Hahaha, numai masina de scoala sa nu fii, pe langa ca te tureaza toti elevii mai patesti si ghinioane de-astea.

Tu ai iesit bine nesifonata din tamponare, da?

Magarul de Aur said...

... si la multi ani, Elenuco, evident :)

Alina Orceag said...

La multi ani!!!

Danonino said...

@Alina: multumesc mult de tot :) Carevasazica tot Orceag ne semnam :P Iti tot scriu pe facebook, ia sa fii tu draguta sa-mi raspunzi :)

@Magarul: multumesc frumos Magarule :P Da, eu am iesit nesifonata. Banuiesc ca o durere de coloana e normala dupa un impact. Nu ma plang, masinii de scoala i-a fost mai rau, i-a zburat numarul cat colo si s-a sifonat cam urat.

Miha said...

Ardeal rullz :P

Danonino said...

@Miha: patriotismul tau e adorabil :)