Tuesday, April 26, 2011

Vantul de la Dunare

Un vant destul de puternic, nu o adiere, cam asta bate mare parte din zi in satul in care s-au mutat parintii mei. E oarecum normal, satul fiind la cativa kilometri de Dunare, intr-o zona de rezervatie naturala (Ostroavele Dinu-Cama-Pasarica). Vantul scutura iute florile de piersic, cires, corcodus si visin. Cele de par si mar sunt mai incapatanate. Agita suvitele de par, blana motanilor, fura servetele de pe masa, darama paharele mai slabe de inger si o cam scoate din sarite pe mama, o doamna deosebit de control-freak.

Mie imi place rau de tot. Mangaie pielea. Daca te crucifici putin in directia din care bate, lungesti gatul, dai capul pe spate, intinzi bine bratele in laturi, scoti pieptul in afara si te insurubezi bine in bucata de pamant de sub talpi iar apoi stai... stai acolo si te lasi mangaiat... chiar daca uneori ti se face putin frig (doar stii ca asa se intampla si de la unele mangaieri mai mestesugite), ei bine, daca faci toate astea ai parte de niste clipe incantatoare. Poate doar un masaj al capului si cefei sau niste degete alunecatoare pe interiorul antebratului sa rivalizeze cu mangaiatul cu vantul puternic de la Dunare.

Bine, nu e chiar placut sa fii papadie in zona respectiva. Nu apuci sa te bucuri de prea multe zile cu cascheta intacta.

4 comments:

Ioana_du said...

Welcome back! :)

Dorin said...

Denumirea exacta a primului ostrov este de fapt Cama-Dinu iar a celui de-al doilea este asa cum ai mentionat si tu, Pasarica. Nu stiu de unde au luat ei suprafetele pe site-ul respectiv dar eu iti spun, din inventar :D, ca au impreuna, cele doua ostroave, o suprafata de 224 ha ( sunt in administrarea AN Apele Romane).

PS:Si mie imi place briza Dunarii ca doar sunt brailean :d

Gia said...

ce frumooos, vreau si eu sa ma mangaie vantul :)

Versuri "Karma - Vantul"


1. Imi apune zambetul pe buzele tale
De cand te-astept iubita mea sa vii
Si ochiul stang ti-l darui ca pe o floare
Cu ochiul drept ca sa te pot privi

R: Vantu-i vant intre cer si pamant
Ce lucii amintiri imi par ca doi copii plangand
Vantu-i vant si dragostea e-n noi
Ce vant ne bate pe-amandoi

2. De umeri ma cuprinde inserarea
De vise ma cuprinde chipul tau
Si ma asteapta-n zare muntele si marea
Iar eu te-astept pe tine visul meu

3. Te rasfiri razleata tu antica lumina
Ca si exodul vechilor evrei
Si-ai vrea ca vesnicia ta sa tina
Cat vesnicia ce-i hranea pe zeï

Danonino said...

@Dorin: din inventar? Inventezi ape :P Ajung eu si in Braila, cred ca acolo e si mai briza. Iar sora-mea baga mana in foc ca sunt numai oameni destepti, are ea niste prieteni.

@Gia: frumos :)"Ce vant ne bate pe amandoi", imi place.