Thursday, April 21, 2011

Singurele daruri

Nu poti darui oamenilor de care iti pasa decat doua lucruri: timpul tau si pe tine. Daca nu le poti da unul dintre aceste doua lucruri, nu prea le dai nimic.

Cred ca cel mai crunt lucru pentru fiecare dintre noi este sa nu avem timp. Liber. Ca din cel ocupat avem, doar ca il inchiriem altora pe bani. Daca nu ai timp destul, nu ai cum sa te preocupi de sufletul tau. Si in lipsa lui, de unde sa ai in preajma oameni care prefera sa petreaca din timpul lor cu tine?

3 comments:

Dorin said...

Si cand te gandesti ca mai marii tarii ne recomanda sa ne luam si un al doilea, al treilea job :( E trist...Oamenii astia traiesc in lumea lor...

Miha said...

Da, din pacate cand suntem in vrie nu avem cand sa ne gandim la asta. Weekendurile nu ajung, pe incercate. Abia te dezmortesti ca s-a facut duminica seara si o iei de la capat.

Apropo de discutia noastra, da, oare cum naiba facem sa mai avem o viata sociala, sa stim cu cine ne bagam seara in pat, sa avem idee ce umbla prin mintile copiilor/fratilor/surorilor...

Danonino said...

@Dorin: slava domnului ca nu ma uit la televizor :) Cat despre domnii respectivi, traiesc, presupun eu, in lumea rapoartelor de profitabilitate a cetateanului mediu si statistic :P

@Miha: you speak words of wisdom. Si stii ce ciudat e cand iti lipseste, din sevraj probabil, vria? Am experimentat. Abia de vreo luna m-am obisnuit cu pacea.

Imi place intrebarea ta. Nici eu nu stiu cum facem, zau asa...