Saturday, April 30, 2011

Security, books and friends

"The only real security that a man will have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability."
-Henry Ford

Partea de knowledge e usor de rezolvat. Carti. Multe, cat mai multe. Am prins-o pe mama cu nasul in cartile mele de psihologie si dezvoltare personala :) Un pas mic pentru ea, mare pentru mine, ca acum sigur nu mai mormaie ca i-am ocupat toaaaate rafturile cu carti. Deocamdata citeste doar cand vine sa ne vada. Data viitoare am sa-i propun sa le imprumute si cand pleaca. Si nu spun asta pentru ca ma pregatesc sa cuceresc un alt raft din (fosta ei) vitrina :P

Experienta vine in mod natural, odata cu intamplarile. Ability, aici e putin tricky. Sa gasesti locul, timpul si oamenii potriviti ca sa se vada.

De unul singur nu esti prea mult. Ar merge o adaugire: and a couple of great friends.

2 comments:

Ada@AgentMiau said...

Ne-am invatat sa facem economie de cuvinte asa ca m-am trezit cautand din nou butonul de "Like" :)). Ultima fraza e pur si simplu geniala!

Danonino said...

Pai atunci poate instalez unul, daca nu-mi prind un deget si ambele urechi :) Multumesc frumos :)